Gå til innhold

Kjenner et par som har et barn som heter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sol.

Har diskutert med de hva et ev neste barn skal hete.

Jeg syntes at det er vanskelig finne noe som passer, og at om det blir gutt bør han hete Storm. Det hadde vel vært kult sant!

De syntes ikke det da, skikkelig teit syntes jeg.

Jeg syntes at en ev jente bør få hete Solfrid. Syntes det klinger bra sammen med Sol, men de er ikke einge i det heller.

Hva syntes dere passer? Er jeg virkelig alene om mine synspunkter her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg igrunn lite om hva de kaller ungen sin. Liker verken Sol eller Storm - langt mindre Solfrid... Men det er jo helt merkelig å ha et barn som heter Sol for så å få en Solfrid. Blir jo nesten det samme. Blir litt sånn Kristian og Kristiane liksom.

Skrevet

De vil jo ikke det, er jo jeg som liker kombinasjonen.

Skrevet

Fint for barnets del.

Ser vel at det er helt merkelig? Skal vel få sitt eget navn? Hvorfor kalles opp?

Ja, her har vi lille Eli og her er lille Eline. Er jo rart.

Skrevet

Blir ikke det veldig hotell cesar da milla?

de er ikke enige i mine forslag hvertfall, men de har ikke nevnt noen alternativer heller.

syntes de burde tenke på slikt jeg, selv om de ikke planlegger å få fler enda.

Skrevet

Hehe, var meninga at det skulle likne Hotel Cæsar, ja:-)

Men er det sant hun heter Sol? Jeg synes Luna er fint til, det betyr jo måne..

Skrevet

Hvorfor det...? Folk flest bruker vel ikke masse tid på å finne ut hva fremtidige (absolutt ikke planlagte, så kanskje ikke en gang fremtidige) barn skal hete...?

Minst like tåpelig synes jeg det er at navn skal matche. Si at datteren min nå f.eks heter Jenny - ville jeg aldri hatt noe problem med å kalle en evt. neste unge Nikita hvis det var navnet jeg elsket, liksom. De skal ikke leve hele livet sammen, så...

Skrevet

Om det er sant ja?

Ja, det er det. Er det så uvanlig da? Vet om ei til jeg.:)

Skrevet

Skjønte ikke hva du mente der, Siklerotte.. (?)

Skrevet

jeg er ikke opptatt av at navnene skal matche heller. men har sagt til de jeg liker navnet solfrid, og de var UENIGE.

dette er jo bare min mening, ingenting de skal bry seg med. :-)

Jeg lurer jo bare på hva DERE mener passer til navnet Sol.

Skrevet

hva skjønte du ikke du anonyme som sikter til siklerotta?

HI.

Skrevet

Skjønte ikke hvem/hva hun sa dette til:

"Hvorfor det...? Folk flest bruker vel ikke masse tid på å finne ut hva fremtidige (absolutt ikke planlagte, så kanskje ikke en gang fremtidige) barn skal hete...?"

Hva mente hun? Folk flest bruker ikke masse tid på å finne ut av hva fremtidige barn skal hete? Jo, noen gjør faktisk det...

Synes Sol og Lea er fine. Så Lea passer.

Skrevet

Jeg syns ikke navn skal matche i det hele tatt. Hva er poenget med det? Det er jo to forskjellige personer! Det eneste jeg tenker på er at det blir rart om en av ungene heter Knut og den andre heter Maximilian.

Skrevet

Kjenner ei voksen dame som heter Sol,og hun lever virkelig opp til navnet sitt. Blid som ei sol dagen lang.

=o)

Hva som passer,det finner de vel utav etterhvert. Om de vil det skal "passe".

Mine barns navn passer ikke noedvendigvis saa godt til hverandre, men saa er de 6 forskjellige individer ogsaa,da.

Skrevet

Jeg for min del synes neste barn bør hete Sana. Uansett kjønn.

Skrevet

Jeg forstår ikke heeeeelt greia med at du sitter og planlegger hva det neste barnet til noen du kjenner skal hete jeg merker jeg.

Skrevet

kjenner ei Håp. Patetisk.

Skrevet

Hva med Overskyet? Så har de jo plenty å velge mellom hvis de får enda en til.

"Her er barna mine, Sol, Overskyet, Sluddbyger og lille Lokaltåke ligger og sover i vogna her".

Skrevet

"Vi har en til, Regnbue, men han er hos mannen sin".

Skrevet

HAHA!! Dritbra, anonym kl:1642! ler meg ihjel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...