Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis noen plutselig hadde byttet navn på sitt to-tre år gamle barn? Begrunnet at de aldri slo seg til ro med navnet, og at det virkelig ikke passer barnet i deres øyne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det måtte være noen ekstremt egosentriske foreldre, som satte seg selv foran barnet....

De glemmer at det er barnets navn....og barnet er nok uten tvil fortrolig med sitt navn....

Hadde synst veldig synd på det barnet som hadde fått et navn av foreldrene, som de ikke liker.

Skrevet

Det første som hadde slått meg er: Merkelig.. Man bytter da ikke navn på barn som er over 2 år gamle...? Andre jeg hadde tenkt er: Stakkars unge, den vil jo bare bli mer forvirra.. For det tredje: Sikker ikke alle som får med seg navnbyttet..

Skrevet

enig med dillå, det er stygt gjort mot barnet

Skrevet

Hadde tenkt at det kanskje var for sent da barnet mer enn sikkert er fornøyd med navnet og det er det barnet kjenner. Bare forvirrende for barnet at navnet blir endret.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at de var skikkelig teite rett og slett. Man gjør jo ikke sånt.....Kjenner du noen som har gjort det altså?? Makan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...