vipsen*en av hver* Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 fustrert...!!!! Fikk 4 dager før termin sist.. Ingen tegn til noe baby.. Skal på kontroll om 3 dager og kommer til å gjøre alt for å bli satt igang.. nekter å reise hjem uten noen form for hjelp.. Sliter med sterk bekkensmerter og er helt utslitt for jeg har så vondt hele tiden.. Kommer til å grine meg tom vist de bare vil sende mge hjem for å vente.. Noen som har erfaring???? Men i verste fall vist jeg blir sent hjem for å vente på at det skal skje selv, noen som vet hvor lenge jeg må vente????? Håper noen gidder å svare meg... Er ganske oppgitt no...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Hei. 9 dager over i dag jeg og. Var på sykehuset i dag og ble strippet. Hvis ingenting skjer før fredag setter de meg i gang kl 9 (skulle egentlig inn i morgen, men da var det fult). Så nå er det vel ikke så lenge til jeg får møte gutten vår...
vipsen*en av hver* Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 håper jeg og får møte babyen min snart.. innen en uke er det iallfall over uansett.. blei du undersøkt om du var moden???
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Ja, var ikke helt moden enda, derfor strippet hun. Hvis det virket på meg kunne jeg regne med å føde før fredagen...
viertre + spire Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er 8 dager over termin nå!! Var på sykehuset i går til overtidsvurdering pga høyt sf mål på 40. Jenta ble estimert til 5kilo!!! Hadde 2 cm åpning så legen strippet meg. De ville ikke sette igang fordi hun er så stor og da trenger kroppen å komme igang selv. For igangsetting med så stort barn ender 50% alltid i keisersnitt uansett. På fredag vil de sette meg igang hvis det ikke skjer av seg selv. Men da lurer jeg på om jeg kan be om keisersnitt siden de tror det ender i det uansett. Vil jo ikke ende i akutt keisersnitt i full narkose. Jeg har gledet meg sånn til å føde normalt å få jenta mi opp på brystet. Da vil jeg ihvertfall være våken under keisersnittet. Syns dette er helt forferdelig jeg!!!!! Tenker og grubler
LadyLuck & Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Grensen ved igansettelse på KK er 12 dager, så du får nok møte den lille snart nå!!!! Møter min senest neste tirsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå