Gå til innhold

forandrer det seg noe nedentil under fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjer det noe "der nede" under fødselen?eller er du bare sånn som vanlig helt til ungen popper ut?kan du merke på "musa" om det skjer ting liksom?(kjempe teit spørsmål,hehe.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo prøve å putte en appelsin i nesa og se hva som skjer..hehe ;)Heldigvis er huden veldig elastisk og går tilbake igjen etter en stund..

Skrevet

tenker på sånne ting som at du kanskje hovner opp der nede,eller at det vider seg ut noe?..

Skrevet

*hihi*

Genial beskrivelse Anonym 14:43 ...

Både sånn det ser ut, og sånn det føles....

Skrevet

Kjennes ut som jeg har en appelsin i fitta konstant når jeg er oppe og går om dagen...

Men tvert jeg slapper av er alt som normalt. Men er nok hoven nedentil ja. ( 1 uke til termin.. )

Ellers så endret det seg etter forrige fødsel. De sydde ikke sammen alt som revnet, så jeg har litt flipp-flapp på den ene indre leppa... Håper det ikke blir værre denne gangen. Eller at det heller sprekker på den andre sida så det blir litt symmetrisk der nede.. ;o)

Skrevet

Det er vanlig at vi hovner mer og mer opp nedentil jo nærmere vi kommer fødsel slik at det blir mer hudfolder og derfor har vi mer hud å tøye på under fødselen når hodet på ungen skal presses ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...