Gå til innhold

Hvorfor har du ikke dratt bort i påskeferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på nippet til å dra. Kanskje. Muligens. Har ikke helt besemt oss. Har litt prosjekter i huset som må fikses....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FORDI NOEN MÅ JOBBE FOR Å HOLDE NORGE I GANG :-)

Skrevet

Noen må jobbe vet du... :)

Skikkelig dritt å ikke få fri altså. :(

Skrevet

Fordi jeg har fått beskjed om at jeg er uønsket på fjellet ;-((((

( snart termin da, litt kjedelig om det starter langt fra bilveg og sykehus når jeg brukte 2 timer på fødsel fra første tegn sist ;-)

Skrevet

Mannen min jobber natt hele uka. *Godt betalt*

Skrevet

Vi reiser på fredag!!!=D Måtte jobbe fram til i dag og i morgen er pakkedag...

Skrevet

Hvorfor skal man dra bort i påsken???

Vi spenner skia på oss utenfor trappa her og kan gå milevis på ski dersom vi ønsker det.

forøvrig så har vi fjøset fullt av sauer, ca 200 stk som skal ha mat også i påsken.

Umulig å få avløser, så da er det bare å holde seg hjemme. Føler ikke noe behov heller for å reise bort. Er VELDIG hjemmekjær.

Skrevet

Fordi sambo jobber kveld fra i morgen til mandag, og avløseren skal på hytta, så noen må ta seg av kuene

Skrevet

9 dager til UL termin så da er det best å holde seg hjemme og i nærheten av sykehuset.

Skrevet

Har allerede vært borte... Skulle bort idag og - men jeg klarte å miste flyet mitt, såå... :P Men jeg skal prøve å booke nytt til fredag eller noe, så dar da tenker jeg:)

Skrevet

he-he, påskeferien har jo ikke begynt enda, er normal arbeidsdag i dag. Men vi skal kose oss hjemme vi da, er så stille og deilig i byen i påsken.

Skrevet

Hvor skulle jeg dratt? Har aldri dratt noe sted til påske jeg.

Skrevet

Har ingen steder å dra. Men bor jo på en plass alle helst reiser på påskeferie...

Skrevet

Skal jobbe hele påsken.. =(

Skrevet

Jeg var borte i helgen, og etter jeg kom hjem har jeg ligget strekk ut med feber og forkjølelse. Men nå er jeg bedre og i dag kommer lillegutt hjem fra påskeferie hos pappaen sin :)

Så resten av påsken skal vi bare kose oss og kanskje en liten tur inn på hytta.

Skrevet

vi har ingen steder å dra...kunne reist hjem men er så lang kjøre tur at gidder ikke....Fly turen koster penger og må bytte fly så det blir for mye steress alene med Mini. Vi skal være hjemme å kose oss.

Skrevet

Hvem sier jeg ikke har reist bort, jeg er da borte jeg, laaaaaaangt borte i sols og varme :o)

Skrevet

Ingen penger, ingen lyst å dra noe sted, sykt barn og mann.

Skrevet

Fordi det fort kan bli for kaldt til lillegutt på hytta på fjellet! Vet ikke hva annet man kan reise bort på i påsken.. hehe

Skrevet

Fordi noen feirer påsken hjemme med omgangssyke på de voksne og øyekatarr på den minste.

Skrevet

1. Fordi vi ikke har noen hytte på fjellet

2. fordi gubben er håpløs til å planlegge

3. fordi vi må sette bort bikkja om vi skal på hotell

4. fordi hytta på kragerø er vinterstengt

5. fordi den venstre slalåmstøvelen min er vond

6. fordi jeg er sur fordi vi ikke skal på fjellet

7. fordi jeg er enda surere fordi vi ikke skal på fjellet

8. fordi sambo idiotisk nok må jobbe fire timer på påskeaften

SÅ IKKE SNAKK OM PÅSKEFERIE TIL MEG TAKK!!!!

Skrevet

Jeg skal jobbe :)

Skrevet

Fordi jeg ikke orker med en 4 ukers baby, vente noen uker med å reise ut. Tar kansje dagstur til svigers hytte om han er snill en dag...

Skrevet

Må en dra bort i påskeferien da??

Vi har planer hjemme vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...