:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 så er det mange heldige biomødre der ute.stemor leverte småen her i dag, fordi det passet dårlig for far og gjøre det. og vær gang jeg snakker med henne så blir jeg altid positivt overasket over hvor hyggelig hun er og hvor lett det er og prate med henne. en milion ganger enklere en med far. *skryte skryte* hehe
Maud Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg kjenner meg igjen. Det er mye enklere å forholde seg til stemor enn til far. Vi snakker lett og uanstrengt og kan skravle lenge. Det har kanskje noe med at vi to ikke har en "grumsete" fortid med svik og skuffelser :-)
scoobidoo Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Og jeg kunne sagt: "Om alle har en biomor som min. :-)" selvom vi har en del ulike ptinsipper osv, har vi aldri hatt problemer med kommunikasjon. Skulle av og til trodd vi var venninner.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2008 så bra du føler det sån! det er så deilig når man "får tilbake barnet sitt" og kan stå og prate litt om vind og være uten at man føler at den andre gjør det av tvang. heldige vi :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå