Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 etter masse stress og vondt i går har jeg fortsatt vondt og hard mage.. den knyter seg sammen og blir stein hard.. mest når jeg går og står.. skulle tro den skulle sprenge i blandt.. fler som har den sånn i blandt eller noe? er det normalt eller burde jeg sjekke det? det er jo ikke godt. kan jo høres ut som kynnere,. men jeg kan ikke tro det heller siden det er konstant når jeg ikke sitter... er ikke sånn som kommer og går lissom.. hehe. noen som vet ???
lilleluna7 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Har selv hatt det slik halve svangerskapet og det er nok kynnere du kjenner.
sol m to prinser:-) Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Hallo! Jeg har det også sånn. Magen er konstant pinnhard når jeg står eller går. Best å sitte i sofaen. Jeg er 100 % sykemeldt, klarer kun å bevege meg rundt i huset. Skal ikke være farlig, bare VELDIG ubehagelig. Føler at jeg skal sprekke, og at magen er ett nr for liten, he, he. Hadde i tillegg falske rier med 5 min mellomrom som varte i nesten en time før de forsvant. Så nå gjør jeg minst mulig for å holde babyen inne lengst mulig. (32 + 4)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå