Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Stakkars KaotiskLiv" sier jeg bare! Jeg forstår henne i hvertfall kjempegodt. Her i huset har alle sin egen skittentøyskurv! Jeg syns faktisk at det er ganske kvalmt og vaske stebarnas klær, truser med bæsj i eller som er helt gule av tiss! Æsj! Hæler ikke ta i det en gang, og bruker noe å ta det opp med når jeg legger det i maskinen! Ikke vil jeg at det skal vaskes sammen med våre klær heller og vasker separate maskiner. (her er de for små til å vaske selv da den eldste er 10). Og jeg hadde ihvertfall aldri tillatt noen andre å vaske mine klær som noen foreslår! Mitt skittentøy er en privatsak, og dessuten har jeg masse dyre klær som skal vaskes på spesielle program eller for hånd! Ikke hadde jeg likt at de rotet rundt på vaskerommet mitt heller da jeg er litt perfesjonist og liker å gjøre alt selv, men jeg forstår absolutt hva KaotiskLiv snakker om!
januarsurprise Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Ha ha ha... Du tuller nå, ikke sant? Hvis ikke dette er morsom ironi; Hvorfor er du sammen med noen som har barn egentlig???
vimsan Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 At hva??!! Om du ikke vil slippe noen inn i ditt vaskerom for å hjelpe til, må man jo vaske de klærene som er.. Kan ikke droppe stebarns klær fordi de ikke ser ut som nyvasket når det er skittent? Sånn er det å ha barn/stebarn. Hvorfor være så sta på det og samtidig erge seg over det?
Lilla Drue Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Jeg kan si hva jeg synes, og det er at faren og barnas mor gjort en elendig jobb med å lære barna hygiene, og det å la de gjøre litt plikter. Alt må læres. Hos oss har jenta til sambo heeeelt andre regler og vaner enn hun har hos mor. Barn klarer fint å tilpasse seg, så lenge oppdragelsen og reglene er konsekvente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå