Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men tenkte jeg kunne høre om noen har hatt lignende opplevelser. Jeg er gravid i 10.uke, og er i veldig god form og utrolig godt humør om dagen. Men når natten kommer får jeg grusomme mareritt og når jeg våkner er jeg veldig urolig og overbevist om marerittet kommer til å fortsette i våken tilstand. Jeg ligger rett og slett og er livredd i min egen seng selv om jeg har våknet fra marerittet. Det er den samme type drøm som går igjen bare med ulike omstendigheter. Tema for drømmen er at jeg bli jaktet på for så å bli drept! Drømmene er nesten som en hel spillefilm og er så utrolig ekte!Dette skjer natt etter natt, og jeg blir utrolig sliten for jeg får ikke sovet ordentlig om natten lenger. Jeg hadde gledet meg til påsken og masse krim,men det kan jeg bare glemme siden jeg får mer enn nok action om natten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mareritt 60% av svangerskapet. Jeg er i uke 23.. Sover lett de andre nettene . Tror jeg kan telle på hendene mine hvor mange netter jeg har fått god søvn disse 5 mnd :-((

Skrevet

har faktisk hørt om det i forbindelse med graviditet ja, veldig livaktige drømmer.. jeg drømte veldig livaktig at jeg fødte en babygutt som het elias jeg da, men i samme drømmen drømte jeg også at barnefaren ble fanget inni en robot, så vet ikke helt om jeg bør ta det for god fisk, heheh! men ja, livaktige drømmer er visst en del av "godene"..

Skrevet

Takk for svar, dere! Da er det ikke jeg som holder på å bli gal!

Skrevet

Je har ikke direkte mareritt men får ofte veldig stygge drømmer når jeg er gravid. Veldig mange sånne hvor mannen er slem mot meg, at det skjer noe med lillegutt eller jeg ser andre som har det vondt.

Skrevet

japp, hadde masse mareritt i 1 og 2. trimester, men det ga seg på slutten av andre trimester... .)

skikkelig sånne stygge drømmer, kunne våkne dyvåt av svette, og ikke få sove på mange timer.. mener å ha hørt at det er vanlig når man er gravid, at man behandler tanker på en litt annen måte, eller no...

Skrevet

jeg har maaasse rare og slitsomme drømmer.. i natt hadde jeg skikkelig mareritt, var ordentlig redd, og brukte god til på å vokne for å ikke falle tilbake til det marerittet.. har hatt det en del ganger i løpet av graviditeten allerede.. er 5 mnd på vei nå.. bruker ikke å ha så mye drømmer til vanlig.. så godt mulig det er hormonpåvirket

Skrevet

drømte at jeg fødte seks barn i stedet for ett..

å alle 6 var helt jævlig stygge.. med 14 fingre å tær, ekstra armer å øyebryn som bin laden.. sambo stakk av å jeg ville ikke ah disse krapylene..

hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...