Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Brukte/bruker dere ammeklær eller bare vanlige klær? Jeg brukte vanlige klær, men jeg har sett ammetopper som ser fine ut. Og siden jeg er sånn passelig babysyk nå så tenker jeg lit tpå slike ting Jeg lurer på om de er noe gode? De ser ut som en omslagtopp, og du får dem både på h&m og hos dyrere butikker. Er de så praktiske som de skal ha det til?
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg fikk noen sånne av min søster fra h&m, men jeg likte de ikke. De var ikke stygg, bare helt vanlige. Men følte meg bare rar i de, de satt liksom ikke skikkelig på! Synes det er bedre med en singlett meg stropper og en tynn genser eller genser med glidelås, da tar jeg opp genseren og ned singletten, funker dødsbra;) MYYE bedre;)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Godt tips For det er jo på en måte slik de fungere ammetoppene også...
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Ja, men synes det er mye bedre å gå med:) Føler det er litt mer "vanlige" klær da, som jeg brukte før liksom;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Jeg brukte også bare singlet under genseren sist gang, kommer helt klart til å gjøre det denne gangen også.
Gjest mphs Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Jeg likte best boob ammeklær og har kjøpt enda flere denne gangen.
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har de stripete fra H&M. Litt liten plass til mine store pupper, men nå er bare Leanna 9 dager og melken har ikke regulert seg skikkelig ennå da, men regner med at det blir litt større plass om noen dager. Men de er myke og behagelige på. Men skulle gjerne hatt de som er delt under puppene da i stedenfor omslag. Men de var billige da. 199,- for lang arm og 149 for kort.
Jojo x3 Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Jeg prøvde ammetoppene far HM, men syns de var tungvinte. Knapper og styr for å få fram puppen. Enklere med vanlig topp!
Mor di! Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har bodd i Boob sine ammeklær siden fødsel, og er spesielt avhengig av en ammesingle i svart som jeg har under nesten alle genserene jeg har. På den måten slipper jeg å blotte magen med diverse merker etter svangerskapet til alle =) Kommer til å kjøpe flere topper neste gang, for nå er et par av de ganske så utslitte...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå