Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt? blablablabla..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mindre mat, mer bevegelse.

Er dritlei alt snakket om karbo fedon suppe mm mm mm..

Mindre og oftere mat. Mer grønnsaker og mindre fett. Og ikke minst Mer bevegelse. Da går dere ned i vekt. garantert. Og jeg tjener ikke en krone på å si det. I motsetning til alt annet fjas dere lar dere lure til å betale for..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, enig med deg, men du tar feil på ett punkt: Det er ikke vitenskaplig bevist at man går mer ned i vekt av å spise oftere!

Forøvrig fatter jeg ikke alt dette svadaet om ketolyse osv for vanlige mennesker uten spes grunner til å ha problemer med vekttap (feks insulinresistens).

Tror det er mange som "lurer" seg selv der ute...

Skrevet

Faen heller,de eneste som faktisk har godt av å være i ketose,er dem som sliter med Grand mal epilepsi. Å være i ketose kan redusere anfallene,og det er det vel verd,sjøl om det er pes å være så tømt for karbos hele tida.

Folk generelt har null peil på hvordan kroppen reagerer på div. dietter og ulike næringsstoffer,og dem nekter å ta til seg lærdom av dem som faktisk har peil. Men når VG's vektklubb,Fedon og andre nisser som tjener seg rike på at folk har spist seg feite,forteller om åssen en skal spise,ja DA kan de høre etter,da!

Folk fnyste v meg da jeg for 10 år siden fortalte om lavkarbo,GI o.l,ikke snakk om at jeg var riktig navla. Nå er de folka de verste lav-karbo-rytterne! Hah,jeg ler! Hadde de hørt på meg den gang,så hadde de spart seg 10 feite år!

Vel bekomme,tjukkaser!

Skrevet

Firstår ikke helt hva du egentlig mener, jeg... Du er generelt mot ketose for friske mennesker, men for lavkarbo?

Skrevet

Jepp,der har du den. Lavkarbo for dem som skal slanke seg. Lavkarbo er ikke det samme som nullkarbo,vettu. Sånn generelt er jeg tilhenger av lav GI for de som ikke slanker seg,ikke lavkarbo.

Har du litt tungt for ting,kjære deg?

Skrevet

Omgangssyke!!! Har gått ned 3 kg på et døgn nå. Men omgangssyke er det verste jeg vet (hater å spy) så vet ikke om jeg vil anbefale det til noen.

Skrevet

Forelskelse

Sex

Problemer på jobben

Sunn mat

Mye bevegelse

Gå til og fra barnehagen (som bør være minst 1/2 km unna)

Ikke nødvendigvis riktig rekkefølge, men det funker.

Skrevet

Hallo?? Har dere ennå ikke skjønt at rockering er tingen??

Skrevet

Har ikke rockering. Bør jeg skaffe meg det? Jeg mister den så fort. Er det verd pengene?

Skrevet

Ja, selvfølgelig må du ha rockering. Du er skikkelig ut hvis du ikke har det, altså! Også må du importere det fra USA. Veldig viktig.

Skrevet

Er det et spesielt merke jeg skal se etter? Tykkelse, vekt, farge? Bør den koste mer enn hundre dollar?

Skrevet

ehh... Vel altså. Når sant skal sier så vet jeg ikke:-(

*Du måtte avsløre meg..* ;-)

Skrevet

Og nå skal jeg komme med en avsløring: Jeg er en jævel på rockeringrocking.

Skrevet

Så fint for deg da:-)

Jeg var det for leenge siden. Nå har jeg utviklet et stort hat for alt som heter rockeringer!

Skrevet

Og så er jeg patologisk løgner. :-)

Skrevet

Haha, hihi, hoho:-)

Meen det er jo stilig å se på de som virkelig kan rocke da. Sikkert bra trening og, men jeg skal holde meg langt vekk fra de ihvertfall.

*detter bare i bakken med en gang*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...