Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Fornøyd? Lukt? Kan den stå på varmekabelgulv? Har benyttet meg av "gratis bleiebøtte"-tilbudet hos reflex.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Fornøyd=) Lukter bare når du åpner/lukker den, står på varmekablene ja! Fikk den også gratis hos reflex=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Er det;o) Spesielt med tanke på at den er gratis! Men benytt deg av det tilbudet når du henter den... For refillene er jo dyre!
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Vår står på varmekabelgulv. Er kjempefornøyd;) Lukter ikke, og det er enkelst å putte bleiene nedi, slipper snurringen;) Eneste gangen jeg har kjent noe lukt var når bøtten var full og jeg åpnet posen inni, etter jeg hadde kuttet posen, for å putte en til bleie nedi. strålende;)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Kjempe fornøyde vi også. Lite lukt og praktisk og greit
Lykke X 4 Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Flott bleiebøtte. Lukter lite eller ingenting.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Jeg har bøtta - og er superfornøyd!! Fikk den også gratis! Eneste er at det er bare en butikk her som selger refillene, og de har vært utsolgt lenge nå og får ikke inn igjen før etter påske...og da får vi ikke brukt bøtta. Ganske dyre refillposer også - hvor mye koster de "vanlige", noen som vet? Bare for å sammenligne:)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Har den forresten på varmekabler og det fungerer helt fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå