Gå til innhold

tatt 3 graviditetstester....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har je tatt 3 graviditetstester, og alle tre var positive.. Er je gravid da hæll kan de vise positivt uten att man er gravid? skulle hatt mens den 10.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er nok gravid ja! gratulerer:)

Skrevet

eg og tok tre testa, vil egentli ta flære for å forsikra meg,men ein strek e ein strek, e da kje da di seie?;)

Skrevet

gratulerer :) en positiv test er positiv :) gravid du ..hihi

Skrevet

ja, jeg er vel det.. hehe, men da må jeg vel bestille meg en doktor time til etter påske.. har man GU da? heh.. aldri hatt det før å je innbiller meg att det er helt forferdelig... ;)

Skrevet

Heisann, gratulere så mye med graviditeten :-)))

Gu er ikke noe de vanligvis tar i første trimester pga infekjsonfare, men visst det f.eksempel er mer enn 3 år siden du har tatt celleprøve fra livmorshalsen, du har mistanke om bakteriell vaginose eller kjønnssykdommer (ikke klamydia-det trenger man bare en urinprøve for) så tar de gjerne en undersøkelse av deg, for din og babyens sikkerhet :-) Gu er ikke behagelig, men visst du får en flink lege og du klarer å slappe av i bekkenmusklene er det ingen problem og unnagjort på en, to tre:-))) Visst du ikke har noe å prate med legen om, er det lurest å vente til uke 8-9 med legetime, da får de tatt de prøvene de skal ta i første trimester :-)))

God påske og lykke til så mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...