Gå til innhold

Er jeg unormalt kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så utrolig kåt for tiden..vi har vel sex 1-2 ganger i uka..men jeg er steike kåt hver dag..kan onanere 1-2 ganger daglig når jeg er alene..

Begynner å fantasere om sex med sambo og blir bare kåtere og kåtere..til slutt må jeg bare fingre meg. Eller ta frem didoen..men vil jo aller helst ha KUK hver dag jeg da :))

kjenner jeg bare blir kåtere og kåtere bare av å være her inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig sambo du har da. Du er ikke unormal. Jeg er også kåt ganske ofte, bare det at det er vondt å ha sex. Så min mann får liksom ikke nyte godt av at jeg har lyst. Den lysten pleier å forsvinne ganske lenge etter mine fødsler, så han får klare seg selv stakkars

Skrevet

Hmm nei, tror ikke det er unormalt. Hvis man leter bakover i trådene her ser man at veeeeldig mange omhandler damer som holder på å forgå av lyst!! Jeg har veldig mye lyst i svangerskapet selv, hadde det forrige gang også. Er nå sykmeldt, så da må jeg ofte ta meg en "solo-runde", selv om jeg prøver å "holde meg" til sambo kommer hjem. Men ikke like lett bestandig.. så får jeg litt dårlig samvittighet da, vet ikke hvorfor men.. Sambo får i tilllegg så mye han vil da så vi er fornøyde begge to:)

Skrevet

jeg er også slik..... hehe... har ofte lyst.... gjør det på meg selv gjerne 2 ganger daglig.... :) Mannen min får så ofte han vil, men han vil mye sjeldnere enn meg... hehe;)

Skrevet

Vist du er unormal kåt, er eg det og.. leker med meg selv kver dag.. Har så lyst på KUK.. Men typen vil ikkje... han sier det bare er 1-2 uker siden sist. Men føles som en evighet.... No kommer han snart hjem, så då skal eg ligge naken i senga å håpe på noe.. hihi :o)

Høres sikkert helt idiotisk ut.. Men har så lyst på han...

• 4 uker senere...
Skrevet

MMM jeg også er sykt kåt på min kjære. Bare jeg tenker på kuken hans og feks det vi gjorde i går blir jeg helt gal her jeg sitter... Jeg føler meg nesten flau. Vi har vel sex 3-6 ganger i uken men jeg får aaaldri nok. Jeg syns det er litt dumt at det er blitt sånn for jeg føler at jeg alltid tar inniativ til sex, om ikke så blir jeg med med ett hett kyss å litt tafsing. Vi jobber mye, spes han så han er ofte sliten og trøtt. Å så liker han ikke at jeg suger han viss han ikke helst er nydusjet eller hvertfall dusjet den dagen.. Leste ett sted om typen som overrasket med massasje og streifet litt ani der nede og det ble "full pakke". Savner det litt jeg. At han tar sånn iniativ. Jeg er alltid kåtføler jeg. Men ,kun på han!!! Å han får meg til å føle meg sexy å ønsket mens vi har sex,men sånn sexy til vanlig å bli overrasket... hmm savner det!!!

Noen her som har vibrator. Sambo kjøpte dildo og litt annet for å overraske meg (over ett halvt år siden da),men for noen uker siden var vi på kondomeriet og kjøpte en liten vibrator... Åhhh den er heeelt fantastisk. Liten type tynn dildo. DØDS fantastisk når du er alene!!! Tar den med i dusjen og skli nedover fitten utenpå. Du blir helt gal!! Å den er digg for han å viss dere liker å eksprimentere litt. Gleder meg til han kommer hjem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...