ZamZam Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Sinna på mannen min!!! Han har ikke kommet hjem fra jobb enda og tar ikke telefonen da jeg ringer han... Mest sannsynligvis sitter han å tar en øl eller tre, men jeg er redd for at han vært i en ulykke. De kjører som noen svin her, alt du trodde ikkw var mulig i trafikken skjer nesten hele tiden ( altså MANGE ganger daglig). Hvorfor tar han ikke telefonen, han vet jo at jeg bekymrer meg om han er mer en 30 min forsinket og nå er det 2 timer forsent... Minsten vil ikke sove, skal bare sutre og jeg vil at mannen min skal komme hjem trygt!!! *dytte stygge tanker unna og planlegge den kjeftskura da han kommer halvbrisen hjem utover ettermiddagen*
Sjefsmegga Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Skjønner deg godt....greit de gir livstegn fra seg hvis de blir forsinka...veit dette med å bekymre seg...og ikke vite om man skal være engstelig eller forbanna..
ZamZam Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er faktisk oppriktig bekymret, siden han ALLTID pleier å ringe eller ta telefonen... Kan jo ikke ringe rundt til sykehus og politi eller siden det bare er litt over to timer.. Av erfaring så sitter han å pjoler noen øl og har helt glemt tiden, mobilen lå i bilen osv MEN jeg bekymrer meg like fult...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå