Gå til innhold

Lurer på hvor mye dere har gjort nå????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye dere har gjort nå, når det gjelder babytingene?? Hvor mange mnd/ uker er dere i???

Har så lyst å begynne å handle til babyen kommer, men har ikke termin før i slutten av juni... Ska jeg vente eller kan jeg begynne nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 20 og har allerede kjøpt vogn, klær, håndkler, smokk, meldt han inn i ole brums baby bokklubb, 2 tepper og noe annet småtteri. Så jeg er i full gang og har erfart at det å vente til slutten av svangerskapet bare blir stress. Jeg skal ha nr 3, så jeg har gjort meg litt erfaringer fra tidligere. Man lærer av sine feil :)

Skrevet

Er i uke 17 og har ikke gjort noe enda. Har sagt til meg selv at jeg skal vente til etter UL som er 10.april. Etter det er det fritt fram, og jeg kan nesten ikke vente!!!!!!! Gleder meg som en unge til å shoppe :) :)

Skrevet

Jeg har også termin i slutten av juni og har handlet det meste av de store tingene den siste måneden. Mangler bilstol, vippestol, og masser av småting og vogna er bestilt men den har vi ikke fått enda. Tror du bare kan begynne å handle nå ja, iallefall ville jeg fått bestilt vogn fort, mange vogner har flere ukers/mnd leveringstid. Er jo veldig godt å få ting litt på plass og det meste i hus før en blir stor og tung på slutten.

Syntes bare du skal sette igang jeg:-) Er jo kjempegøy!!

Skrevet

Jeg har termin i aug,som dere ser;)

Har handlet vogn, men skal ta av etter påske nå tenker jeg. Er vel ikke for tidlig nå, er jo kjekt å spre kostnadene litt også i stedet for alt på en gang.

Skrevet

Har det meste fra forrige gang, men mangler bilstol og stellekommode, så det kommer vel i løpet av våren... Holder på å flytte inn i nytt hus, så babyting oig tang får vente tilvi er på plass.

Vet ikke kjønnet så får ikke handlet noe tøy heller:) Kanskje like greit - hadde vel tatt helt av...

Skrevet

jeg har termin 26 juni og har handlet alle de "store" tingene. Synest d er deiligt og være så og si ferdig:) Er jo bare tre mnd igjen. Orker ikke stresse med alt mot slutten liksom..Shop i vei du:)

Skrevet

jeg er i uke 17,skal vente med å begynne å handle for alvor til etter ultralyd 26 mars:)men har fått litt klær,vippestol og bilstol til søsteren min.gleder meg til å begynne å handle:)

Skrevet

Har termin i midten av juni, men vi har ikke handlet noe enda. Ikke så mye i trenger da vi har ei på 2 år. Men må handle inn litt som bilsete og ny madrass bla. Men det venter vi med til det nærmer seg.

For de som ikke har så mye fra før kan det jo lønne seg og spre det utover de siste mnd for det koster jo endel alt man skal ha! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...