Stolt hønemor Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde EL for en uke siden og hadde sex nesten hver dag den uken, nå har det seg sann at jeg er innvitert på fest ikveld.... Om jeg er gravid kan jeg miste om jeg drikker ikveld?? Har prøvt å ringe til legen men kontoret er stengt så jeg prøver meg her..... Svar meg please!!!
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Jeg personlig hadde nok avstått fra og drikke men...ifølge leger er det liten sjanse for at det kan gjøre skade. Og det er jo ikke enda koblet til ditt blodomløp.
vi3blir4 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Hei! Fant dette: Å drikke tidlig i svangerskapet kan være farlig på en annen måte enn senere i svangerskapet, men det er ikke ufarlig eller greit å drikke i perioden fra befruktning til man vet at man er gravid. Likevel er det mange som uforvarende drikker i denne perioden, noe man bare må leve med siden ikke alle svangerskap er like godt planlagt. Det viktigste er at man ikke drikker fra den dagen man vet at man er gravid. Hvis du drikker litt vin i perioden mellom mens og eggløsning, kan jeg ikke tro at det gjør noen skade. Selv om det tar flere uker før fosteret er festet til mor via navlestreng, blir fosteret påvirket av det mor inntar av både alkohol og medikamenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå