Miss-Sixty Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Har tenkt en stund på om jeg skal skrive det her nå, men ingen av dere vet jo hvem hverken jeg eller han er, so here it goes: Hadde jo besøk av daten min i natt. Det endte med at vi hadde sex 3 ganger i natt og 1 i dag på morgenen. Greia er den at alle gangene så kom han etter maks 1 minutt! Vi holdt ikke på så lenge med forspill heller................ Er det normalt? Har ikke vært borti det før. En annen ting er det at i dag på morgenen, når jeg stod opp av senga, så merka jeg at jeg blødde litt. Helt tynt, lyserødt blod. Blør litt enda. Skal ikke ha mensen før om litt over 1 uke. (Må legge til at jeg ikke har hatt sex på 10 - 12 mnd, altså lenge før fødselen min.) det gikk heller ikke noe hardt for seg. Noen som vet hva det kan være??
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Om du ikke har hatt sex paa saa lenge, og plutselig har saa mye sex paa en natt, saa er det nok det som gjoer at du bloer litt.. Man kan bli litt saar innvendig. Naar det gjelder hva som er vanlig for mannfolk aa holde paa, saa varierer det nok veldig, bade paa dagsform, humoer, lyst osv..
fox`y Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 heihei:) d er nokk normalt å gå så fort hos enkelte ja.mens andre holder ut litt lengre. at du blør litt kan være pga slimhinnene er veldig følsomme. blør litt av å til jeg oxo.så er nokk normalt begge de tingene du nevner:) bra du koste deg me daten din da:) Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå