Viktoria :) Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hei! Bare lurer på om det er noen av dere som ikke hadde noen symptomer før det hadde gått flere uker? Hvor mange uker gikk det i så fall?
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 jeg har ikke så mange symptomer... jeg har bare ømme brystvorter og litt halsbrann.... jeg er 7+2...
smurf 77 * har født Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 hei, jeg har kun positive tester, og var hos legen igår og er 5 uker på vei. ingen andre symptomer enn utelatt mens, og litt sliten. jeg venter nummer 3 og håper på å slippe kvalme denne gang! ble veldig kvalm i uke 7 forrige gang og det varte helt til ca uke 14-15.... er jo sliten med 2 små hjemme uansett, så jeg har ikke noen sympt på graviditeten forleøpig! lykke til, dette er moro! god påske
helhalhalo Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Forrige gang hadde jeg ingen symptomer Vet ikke når det dukket opp noen, Var vel helst at magen ble oppblåst etterhvert var på kontroll i uke 10-11 og hadde gått opp 2 kg
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 når jeg gikk med min første, hadde jeg heller ingen symptomer. bare positiv test...
Rorrimamma Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er nå 23 uker på vei. Den eneste måten jeg har merka at jeg har vært / er gravid er at jeg ikke har fått mensen, har mer matlyst og større mage. Heldig denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå