Gå til innhold

Kjenner bevegelse bare på ene sida.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner bevegelse bare på ene sida. Er 14+4 i dag, og har kjent bevegelser ca 2 uker.

Jeg var på ul da jeg var litt ut i uke 12 og da lå livmora Prosterior high, noe som betyr bak tror jeg. Så kan jo ikke være den som gjør at jeg kun kjenner noe på ene sida. Eller kan morkaka flytte på seg såpass tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være mer følsom på den ene siden enn den andre kanskje. Jeg syns det var veldig rart når jeg begynte å kjenne bevegelser kjente jeg det bare på 1 sted. Men jeg skjønte jo at ungen bevega seg mer enn det. Og ved ul fikk jeg vite at det ikke er uvanlig, og at de små i magen ofte klarer å sprake kraftigere når de ligger på en spesiell måte. Så når de blir litt større kjenner man det flere steder. Og det stemmer det hvertfall for min del, nå kjenner jeg det overalt. Men jeg er og gått inn i uke 27

Skrevet

Kjenner også bare på ene siden og er 23 uker på vei, grunnen til at jeg gjør det er pga ungen har lagt seg kjempe langt ned og ligger i en helt merkelig stilling som gjør at hun har bein og armer over hodet, hu ligger med haka nedpå brystet liksom med beina over hodet, så rompa stikker ned ved min høyre side så jeg har all bevegelsen på venstre side..

Skrevet

Det kan være morkaken ligger på andre siden:-) Det var det i mitt tilfelle ihvertfall.

Skrevet

jordmora sa att babyn la seg som regel mest på den ene siden,hadde noe med innvoller å gjøre.kan jo være det? kjenner det overalt jeg,men er 24 uker på vei da.blir annerledes når babyn blir større sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...