Gå til innhold

Hormonene er løse!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne dagen begynte som vanlig helt til jeg skulle til byen for å ordne noe før påske. Jeg skal i 50års-lag til min mor om en mnd og trenger ny kjole pga magen. Jeg gikk inn i en butikk som er mote for store damer str 42-58. De måtte jo ha noe der som passet magen min. Straks jeg gikk inn i butikken møtte jeg det mest sure trynet bak disken og som for alt i verden ikke ville smile eller spørre om jeg trengte hjelp. Jeg tok en rask titt i butikken og fant en kjole som så ut til å fungere. Men istedenfor å kjøpe den så gikk jeg ut. Jeg gidder ikke bruke en haug med penger i en butikk som helt klart ikke vil selge. Gikk i en annen butikk der jeg fikk fantastisk hjelp men fant ingen kjole. På veien tilbake måtte jeg forbi den butikken igjen og med nytt mot gikk jeg inn igjen for å prøve kjolen. Dama var like sur og jeg hintet om at jeg kom kanskje til å kjøpe kjolen. Jeg pustet dypt og gikk inn i det trange prøverommet. Kjolen satt som et skudd og jeg ble storfornøyd :) Men det ble ikke noe kjole på meg for dama gjorde det surt for samtlige av kunder i butikken så jeg drar tilbake en annen dag. Etter en sur kjærring i en butikk dro jeg hjem men tror du ikke naboen som bor skrått over kommer ut og sier at der kan jeg ikke parkere. Gården min er full av snekkere som ordner med huset mitt. Jeg kjenner at alt vrenger seg inni meg og jeg biter tennene sammen for å ikke si noe jeg kommer til å angre på. Jeg bor i Wisteria Lane og flytter bilen til den andre siden av gaten imens de gamlingene står å kikker på i vinduet. Jeg mumler noen stygge ord når jeg går ut av bilen og prøver å holde igjen for å ikke hente våpenet mitt og bruke påskeliljene deres som blink.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse naboene er de samme som mater de duene som har ødelagt huset mitt for tusenvis av kroner som nå snekkerene holder på å ordne. Men nå er det krig!! Min samboer og jeg har begynt å skyte duene som setter seg på huset vårt for å bli kvitt den pesten. Så hverken duer eller den naboen har jeg noe til overs for!

Skrevet

søtt og morsomt å lese.... ikke fordi jeg ler av deg, men fordi jeg kjenner meg såååå igjen!!!!

Skrevet

Hehe jeg bare håper at disse naboene ikke snakker så mye til meg utover sommeren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...