Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Kom litt tilfeldig over denne artikkelen, sikkert noen hormoner som spiller meg et puss, men jeg har tårer i øynene.. Skal det virkelig være slik,?? Fullstendig klar over at dette er slett ikke eneste eksempel, men jeg blir like satt ut hver gang.. http://www.ba.no/meninger/innlegg/article3170229.ece
Gulp Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Vet du, jeg takler nesten ikke å lese sånne artikler. At folk i det hele tatt tenker sånn er beyond me....Langt mindre at et helt lands lover krever dette. Og at verden rundt godtar sånt!!! Jeg greier ikke tenke på det engang. Vet det er feil av meg, men jeg takler ikke å tenke på hvor onde mennesker er mot hverandre. Hvis noen byttet ut ordet kvinnerettigheter med menneskerettigheter, ville kanskje andre land reagert? Jeg vet ikke. Kvinner ER mennesker, skulle være unødvendig å påpeke, men kanskje nødvendig enkelte steder i verden.......
Tante Bassa Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg blir helt kvalm av å lese slike ting. Det er en syk verden vi lever i...
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Ikke for og starte en kjempestor likestillings diskusjon, men jeg har faktisk aldri følt meg diskriminert eller mindreverdig i norge. Hverken i familien eller i samfunnet ellers. Så istedenfor og at ottar gruppen får hysteriske klikkebyer over hvor mye silicon lene alexandra har i puppene sine, så kunne de kansje engasjert seg i litt større ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå