Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 og dette respekterer han ikke. Han maser og maser, og jeg føler meg presset og vurderer faktisk å gjennomføre det bare så han blir fornøyd. Han vil også at noen skal filme oss mens vi har sex. Dette har ikke jeg lyst til da jeg mener at sex er noe privat og kun mellom to personer. Vi har kranglet om dette så mange ganger. Og det er tydeligvis veldig viktig for han. Skulle bare ønske han respekterte mine grenser. Hva bør jeg gjøre? Gi etter for presset og la han få det som han vil? Eller rett og slett finne meg en ny mann som respekterer meg? Han blir bare sur hvis vi snakker om det og jeg sier at jeg ikke har lyst. og han sier at det er JEG som er rar. Etter å ha presset og presset meg, og prøvd å overtale meg og jeg sa at jeg ikke hadde lyst, så ble han bare sur og la på. Nå skal ikke jeg snakke med han før han sier unnskyld!!!!!! Jeg finner meg ikke i dette her!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Det skal du heller ikke gjøre.. Å ha trekant når du ikke vil, det er en sikker måte å ødelegge forholdet på, det må jo han også skjønne dusten... Du kommer aldri til å stole på han mere, og du vil alltid føle at han sammelikner deg med den "andre"... Hvis han ikke slutter å presse så synes jeg du skal ta han med til en 3dje part å prate om dette... noen som kanskje har erfaring med dette eller en innen helsevesenet.... Som sakt. Du må ikke finne på å gå med på dette. Det er kun i tilfeller der begge parter ønsker det like sterkt at det kan funke, men som oftest går det skis der og... det ender med sjalusi, utroskap og en lavere terskel for hva som er lov og hva som ikke er lov innenfor(utenfor) forholdet.... Lykke til
Kjukka Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Så lenge du ikke vil, så skal du heller ikke gjøre det... og om han bare fortsetter å mase, og ikke viser deg den respekten du fortjener, så går du fra han. Hadde iallefall jeg gjort om kjæresten min skulle ha meg til å gjøre ting jeg i utgangspunktet ikke vil.
samirah87 Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Tusen takk for svar! Fint å høre hva andre synes. Og jeg kommer IKKE til å la meg overtale. Hvis trekant er viktigere for han enn forholdet vårt, så er han ikke noe å samle på uansett. Da kan han bare ha det så godt! Han respekterer jo ikke meg på den måten jeg respekterer han. Jeg ville aldri ha presset han til noe sånt. f.eks. Gjensidig respekt er kjempeviktig i et forhold. Og forholdet vårt går ikke akkurat på skinner fra før av heller, så det er helt uaktuelt. Nei, hvis han absolutt må ha trekant så kan han finne seg en annen jente som går med på alt han vil!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Du må aldri finne på å gi etter for dette bare for å gjøre han fornøyd! Hvis du har problemer med dette nå, kommer det ikke til å føles bedre etterpå! Jeg hadde aldri funnet meg i at samboeren min fantaserer om sex med ei annen dame, for jeg regner ikke med at han hadde tenkt på en mann til? For en egoistisk mann du er sammen med! Jeg hadde reist på flekken, og latt han knulle rundt, for det er tydeligvis det han vil. Han vil bare ha din "tillatelse".. Hvem ønsker vel å ha flere mennesker innblandet i det mest intime mellom 2 mennesker? Skjønner ikke at du gidder å diskuterer det engang, hvis det ikke holder med deg for han, hva er vel egentlig vitsen i å være sammen med han??? Det er greit med fantasier, men ikke alle bør vel leves ut? Beklager å si det, vil ikke skape krangel her, men hvis du virkelig vurderer dette imot din egen vilje, er det ganske tydelig at han snurrer deg rundt lillefingeren.. Skaff deg litt ryggrad, og stå opp for deg selv! Ingen fortjener å føle at de ikke er bra nok!!
-Hengebuksvinet- Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 føles som en grei måte å komme unna maset hans. Dersom man lar noen tråkke over grensene sine, seksuelt sett, tror jeg det ofte forfølger deg også i senere forhold. Og det er faktisk ikke verdt det. En ting er at samboeren din sier at han tenner på trekanter, men det blir helt feil å prøve og presse noen til å delta i en trekant. Er han like åpen til 2 menn som til 2 damer? For å få han til å innse urimeligheten hans, kan du kanskje insistere på trekant der han blir penetrert av en mann. Dette vil nok virke veldig avskrekkende på de aller fleste menn. Har dere det bra ellers da? Alle varsellampene mine lyser når en mann først prøver å presse deg til seksuelle aktiviteter som du ikke ønsker og endatil blir sur når du sier nei. Ønsker du å være i et sånt forhold? Det er alltid vanskelig å bryte et forhold når det er barn involvert, men du har en veldig god grunn. Og det er faktisk han som ødelegger forholdet. Han kan umulig respektere deg og elske deg.
Clue Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Helt enig med Synnøve! En annen ting er at du kan teste ham litt:) Si at skal dere ha trekant, så er det du som skal velge ut MANNEN! Lat som det overhodet ikke er et tema at det skal være en dame som 3.part, men ta det som en selvfølge at det er en mann. Da får han nok noe å tenke på, for han vil kanskje ikke dele deg med en annen mann, selv om han vil at du skal dele ham med en annen dame.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Han er tydeligvis ikke klar til å etablere seg i et fast forhold hvis dette er så utrolig viktig for ham. Jeg hadde dumpet ham tvert, og funnet meg en annen mann.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Du skal ikke gjøre noe d ikke har lyst til når det kommer til sex. Hvis han ikke kan tåle dine grenser så er det faktisk bedre at dere går hver til deres. Gir du etter en gang så vil han defenitivt at dere skal gjøre det igjen. Jeg er selv en person som helt er imot å ha trekant,(heldigvis så er mannen mind et også.) Skulle jeg ha gått med på det selv om jeg ikke vil ville det føles som et overgrep for min del. (ja når man går med på det er det ikke et overgrep men det ville føles sånn.) Noe som sansylig ville føre til et snarlig brudd alikevel. Det er greit at han har fantasier om at folk ser på at han har sex, om å bli filmet om å ha trekant men han må finne seg i at han har en partner som ikke ønsker dette, hvis det ikke er bra nok for han så må han jo finne en parnet som liker disse tingene på lik linje med han selv. Skjønner godt at du ikke vil bli filmet når du har sex, i disse dager vet man jo aldri hva som kan skje med den filmen. Tror ikke jeg hadde stolt på han at han ikke hadde vist det til andre, eventuelt lastet det opp på nettet. Jeg har alttid sagt at naken bilder av meg eller filming av sex blir aldri aktuelt for det er eneste måten jeg med 100% sikkerhet kan si at de aldri vil dukke opp på internett og andre steder. Jeg stoler fullt på mannen jeg er sammen med nå men alikevel vil han aldri få lov til disse tingene, for man vet aldri hva som skjer hvis et brudd skjer. Man har foskjellige grenser for hva som er ok for sex, noen liker å være 2 eller 4, noen liker bondage, noen liker å bli filmet også videre allt dette er greit, men bare når begge er enige. Det er aldri riktig å prøve å presse noen til å gå over sine grenser.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Hadde dumpet han på flekken,å være så respektløs hadde jeg rett og slett ikke funnet meg i!!!!! Det intresanne her hadde jo vært å få vite om han hadde godtatt partneren sin sammen med 2 menn?Tenker pipen hadde fått en annen låt da ja!!!!!! GOD PÅSKE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå