Gå til innhold

uff kvir meg til å gi fra meg snuppa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

reiser til england i morgen tidlig og svigers skal ha henne fra i dag til mandag. jeg har ikke vært så lenge fra henne før og kvir meg, men samtidig gleder jeg meg for jeg har ikke vært i england før.

måtte bare få det ut!!!! holder på å pakke tingene hennes og mine ting nå og syns det er fælt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååh, kose England litt for meg også!

*misunnelig*

Hun får det selvfølgelig SUPERT hos svigers, det veit du jo:)

Skrevet

ja jeg vet jo det, men det er jeg som kommer til å sitte med trynet laaaaangt nede i drinken min på båten hehe. neida det går sikkert greit. må jo prøøve å kose meg hehe. ja hun får det jo fiiint :) hehe takk for den, den trengte jeg faktisk! hehe... har jo bare tenkt på meg selv hele veien her! :) nei god påske! nå pakker jeg og prøver å glede meg istedenfor å sutre :) er jo jeg som har jobbet og tjent penger til denne turen! pokker heller ... hehe

Skrevet

Drink?!

Hørte jeg DRINK?!?

Erre du klager etter a!

Hehe....

Pakk og kom deg avgårde på tur:)

Skrevet

hehe ikke bare drink. men har spart opp 17 000 som vi skal svi av der nede, så jeg skal SHOPPE!!! hehehe nei nå gleder jeg meg!!! åh. skal på zara og kjøpe masse klær til snuppa! hohoho!!!

Skrevet

17 lapper til shopping?!

Hva skal du kjøpe med til meg a?! Hæhæhæ?

Skrevet

hehehe det har alle spurt om på jobben også!! sjefen kom til meg på søndag og sa "kos deg, drikk med måte, kjøp parfyme til meg,hils mannen, så snakkes vi !" hehehe

Skrevet

Haha, den neste IKEA-reklamen den replikken der;-)

Jeg har også gitt fra meg gulljenten i dag:-(

Hun skal være hos pappaen fra i dag til mandag. ALT for lenge:-(

Ikke skal jeg til England heller:-/

God tur, og kose deg masse!!

Skrevet

Jeg vil også ha 17000 og tur til England!!! :( Blir vel når jeg er pensjonist det, og ungene spanderer på meg ;P

God tur og kose deg masse, masse!! Tulla kommer nok til å ha det toppers med besteforeldrene!

Skrevet

England er bare helt fantastisk, du burde glede deg kjempemasse! Og snuppa di får det garantert helt topp hun også:-)

Skrevet

Har dem ikke påskestengt der?

God tur, snuppa. Finn deg noe fint og ring hjem om du ikke klarer å holde øye borte fra mobil i mere enn fem minutt av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...