Gå til innhold

Diare hele dagen pga antibiotika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte skifter dere bleie da? Med engang det kommer noe i den? Bare redd for at stumpen skal bli sår etter så mange bleieskift og vasking. Kan ikke bruke hårtørker og rennende vann HVER gang. Hva har dere gjort/ hva ville dere har gjort?

Hun er 8 mnd snart.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å tørke av og la henne gå litt uten bleie, det er lindrende. men kommer sikkert til å bli litt gris her og der da.

Potetmel er en fin ting, den absorberer fukten og lindrer sår hud. og så har aderma en utrolig god salve hvis det skulle bli for gale :)

Hart nettopp hatt en omgang med spy syken her hjemme så har prøvd alt:) så jeg vil si potetmel og adermasalve :) må jo vaske bort skitten og da kan de bli litt sår :)

Skrevet

legene som jeg har vært borti har sagt at jeg skal spise7drikke biola når enn går på sånn kur..

Skrevet

Hadde så absolutt skifta med en gang det kom noe i bleien, hun blir sikkert mer sår av å gå med bæsj i bleien enn at du vasker henne. Bruk en myk klut og vann og klapp henne forsiktig tørr etter hvert skift. La henne ligge og leke litt på stellematten før du har på bleien.

Hva med å gi henne pittelitt blåbærsaft? De gangene jeg har fått diare pga antibiotika har jeg opplevd at blåbærsaft er veldig effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...