Gå til innhold

Kjenner dere liv der inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer sånn på om det var det jeg kjente i går kveld. Små "dunk" som kan sammenlignes med følesen av å ha "lemus" i en muskel. Ca litt under navlen. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Jeg er 13+2, så er vel kanskje litt tidlig enda.. men har kjent en gang at det liksom "dirra" nederst i magen.. men det var kanskje noe annet :)

Skrevet

Jeg er 14+5 (; Håper det stemmer!

Skrevet

Gratulerer med livstegna! Var selv bare 13+0 da jeg kjente liv for første gang:-) Men vær tålmodig, det kan gå dager mellom hver gang! Er nå 17+4 og søsken/mann gleder seg daglig over rabalderet i magen.

Skrevet

jeg lurer på det samme, er 15+4 og i dag kjente jeg to "dunk" raskt etter hverandre litt under navelen, kjentes litt ut som kraftig lemus, men var bare to dunk da. var det babyen eller kan det være noe annet??:)

Skrevet

Jeg kjenner masse liv,tror jeg kjente liv første gang i uke 11,men så er jo jeg tredjegangs også da.

Skrevet

Så kjekt å se at andre også har kjent liv så tidlig!:)

Jeg tror jeg kjente liv i uke 13-14.

Turte ikke å si det til noen for da får du jo bare beskjed om at det er for tidlig. (er førstegangs)

Nå vet jeg at det var det jeg kjente for nå er det daglig aktivitet:):)'

Er 18+3

Skrevet

det var nok den lille som ga et lite vink til mammaen sin..:)

Skrevet

kjente liv første gang når jeg var 18 uker på vei. er førstegangs..

Skrevet

kjente første gang rundt 11-12. men da holdt jeg tett, fordi det er jo litt i tidligste laget. nå er jeg 15+3 og det fins ikke tvil:) men det er fortsatt sporadiske opptredener altså. ble glad igår kveld, for da var det flere dager siden sist. og nå idag har h*n vært veldig tilstede mange ganger. føles som h*n snur seg stadig vekk der inne.

første gangen var det som lemus, men helt nede og til venstre:)

Skrevet

jeg er 17+1 og har de siste 4 dagene kjent liv hver dag. spesielt når jeg setter meg ned etter å ha gått mye eller vært på jobb. er så koselig, og nå slipper jeg å være bekymret for den lille der inne.. jeg kjenner dette jevnlig å h'n ligger faktisk å sparker as we speak:P hehe.. kjennes ut som små bobler som sprekker. eller små dytt. vanskelig å forklare men er en helt spesiell opplevelse. nå gleder vi oss til ul den 28. da får vi forhåpentligvis vite kjønnet. har vært på en tidligere i uke 13. har forresten et bilde av det lille nurket på profilen min:) er forresten førstegangs men så er kanskje litt tidlig. men er ikke i tvil om hva jeg kjenner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...