Gå til innhold

jeg tror jaggu vannet gikk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært plaget med ekstra utflod siden i går, og tok derfor på meg et bind i morrest da jeg var på do. da jeg skulle skifte det i stad, kom det plutselig en liten "foss" med vann i tillegg!!kontroll over blæra har jeg, så urin var det ikke.

ringte føden, skal gå med et bind i 1times tid og ringe de igjen - evnt komme rett oppover.

vanskelig å være førstegangs og prøve å forstå hva som evnt skjer her altså, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!!:)

Skrevet

Da er vi nesten i samme situasjon - jeg begynte å lekke fostervann i går kveld, har vært på føden og fått det undersøkt, og har ikke fødsel startet av seg selv innen den tid blir jeg satt i gang i morgen!!

Utrolig spennende timer vi har foran oss! :)

Skrevet

hørres kanskje litt rart ut, men er så redd for at det ikke skal være fostervann når vi evnt skal på føden å få sjekket det, men hva annet kan det være liksom?!?!hehe. jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke har tissa på meg:P

plutselig var jeg ikke så klar for fødsel alikevell, hehe!

Skrevet

ååå så spennande :D masse lykke t =)

men ja eg e heilt enige me deg, ikkje så lett å ver førstegangsfødande.

Skrevet

åååå! så utrolig spennende!!! lykke til, får håpe det var fostervann det var hehe..

Skrevet

Som jeg skrev i min tråd lenger ned har jeg nå vært inne både i går kveld og i dag tidlig for å sjekke fostrvannslekkasje. Hos meg har det bare kommet litt nå og litt da, men har du hatt en sånn skikkelig foss, så er det nok liten tvil om at det er fostervann, og da vil de antakelig se på UL at det har minket i magen også (det gjorde de ikke på meg til å begynne med).

Da får vi barekrysse fingrene for at vi snart får rier både du og jeg, og slipper igangsetting... :)

Lykke til, kjempespennende! Hvor skal du føde, forresten?

Skrevet

Lykke til og håper det er noe på gang!!

=)

Skrevet

Oppdatering:

vært på sykehuset nå, og alt stod fint til med den lille i magen i hvertfall. Utenom det ble vi egentlig ikke klokere. Jordmor kunne ikke fatte at det skulle være noe annet enn fostervann, og ut i fra det hun så i bindet lignet det også på fostervann. Pga at hodet er festa, så kunne det forhindre videre vannavgang, så hun tok en GU. Da kom det ingen væske!!!Om hinna hadde blitt ødelagt ville det normalt sett komme litt væske ved en slik undersøkelse.

så nå er det bare å vente i spenning på om det kommer rier eller mer væske - da må jeg komme inn på sjekk igjen.

det som evnt kunne ha skjedd var at den ytre hinna hadde sprukket. Av og til bruker det å være litt veske mellom den ytre og den indre hinna, og at den hadde kommet ut. Men da er det ingen fare for infeksjon, og dermed ingenting mer som skjer.

så nå er det virkelig bare å VENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei! Det kom ikke noe på GU med meg heller (men det rant litt i det jeg satt meg ned, så legen så at det lignet fostervann), men det kunne vissntok ha med at hodet var så godt festet å gjøre. Og hos meg har det sildret jevnt helt siden første lekkasje i går kveld, og er det fostervann vil det antekelig gjøre det samme på deg. Lykke til!

Skrevet

ok, men da vet jeg det:)har kommet litt mer i bindet nå, men vet ikke hvor mye jeg skal vente på før jeg evnt ringer føden igjen. de har meg jo i papirene sine, så kan uansett vente til i morgen. de brukte å vente 2 dager før de evnt satte i gang førstegangsfødene pga vannavgang. får bare håpe det sildrer videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...