Kvitrebekk Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hvilket aktivitetsteppe og uro over sengen har dere til babyen deres? Må få kjøpt dette nå, men finner ikke noen jeg faller veldig for. Foruten de ikke klarer å få tak i mer av :-(
Poteto Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 vi har ikke uro over senga, men til leketeppe har vi en stor gym/babymatte som man kjøper på sports eller baby butikker.. kjempe god.. er den skitten så hiver vi den bare i dusjen å spyler den..
Kvitrebekk Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Ingen som vet hvilken type de har? Merke osv.
To tette + snart ei med flette Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Hvorfor MÅ du få kjøpt det?? En uro er jo bare for at de skal ha noe å se på spør du meg, det gir jo ikke noe spesiell stimuli?! Iforhold til leketeppe vile jeg kjøpt en gym/sportsmatte som "Legøya og Thalie" sier over her, de er isolerende, myke og superenkle å gjøre rent!!! (hadde selv et stoooort, tykt leketeppe som var et h****** å gjøre rent)!! Sats heller mer på stimulerende leker, ting som er lette å gripe, trygge å bite på osv....
Kvitrebekk Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 Det er klart man ikke MÅ ha aktivitetsteppe (eller uro for den sakens skyld), men jeg ønsker nå å ha et aktivitetsteppe hvor det henger ned leker. Hun vil selvfølgelig få/har allerede leker som stimulerer osv, men foreløpig skjønner hun ikke stort av det, men synes det er fasinerende å se på slikt som henger ned foran henne. Liker veldig godt den som henger tvers over vogna. Så da tenkte jeg at det kunne være på tide å kjøpe et aktivitetsteppe som hun kunne ligge og kose seg litt på.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Jeg kjøpte i går, på leketøysbutikken på Tistasenteret.Sånn aktivitetsteppe. Fisher Price, kjempe fint, for ikke å nevne rimlig. Har bare sett til 8-900 kroner jeg, men det her kosta under 470 kroner. Her fant jeg en link:) http://www.kidsa.no/becommerce/Store.storefront/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FL1664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå