Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Ariel visst det blir jente og Niklas visst det blir gutt? Pappan som liker Ariel så godt:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 fine navn begge to. ariel passer for en liten prinsesse:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Skriv navnene i overskriften. Ariel er kvalmende Nicklas er ok om dere har samiske aner.
Liagora med 2 jenter Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Kvalmende? Synes begge navnene er kjempefine jeg:) Spesielt Nicklas
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Niklas er vel fra det greske Nikolas...? Ser ikke sammenhengen med samisk.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 HI her..ikke bry dere om Annonyme som syntes det var kvalmene eller samisk hehe..Ja jeg spurte hva dere mente..men sånne svar virker for meg bare en som vil provosere litt..men jeg gidder ikke bry meg om sånt da
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 er helt enig med begge to;) vi har tenkt på nicholas eller ariel, så det var jo ganske likt;) men får se når det nærmer seg!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Begge navnene er kjempe fine. Og til anonym som mener at Niklas/Niclas er samisk-->Nei, det stammer fra Nicholaus, og er gresk..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er ikke anonym over, men jeg syntes det er ganske rart å ønske svar på navn for så å ikke også vurdere negative tanker rundt navnene. Når jeg hører Ariel tenker jeg på boken i et speil i en gåte av jostein gaarder. Den lille skallede engelen. Jeg liker ikke navnet på et barn. Søtsuppenavn jeg ville ha skammet meg over. Niclas kan være et ok navn. At det for anonym vekket tanker om det samiske miljø er vel helt greit. Du spurte jo ikke om anonym kunne vennligst slå opp navnet i en navnbok å komme med forklaringen. Det er vel litt av grunnen til at dere spør at dere vil at folk skal assosiere rundt navnene. Ikke bare skrive; NEI SÅ FINE NAVN, DE VURDERTE JEG OGSÅ!! Det blir for dumt, rene barnehagen.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Jeg synes de navnene er fine jeg. Jeg gjentar meg selv,det vil alltid være noen som ikke liker navnet du velger,uansett hva det er. Du og din kjære bør finne navn som dere liker og holde på det uansett,er mitt råd. Navnet skjemmer ingen og at barn blir mobbet pga navn,er noe tull,vil barn mobbe,så finner de noen å mobbe dem for uansett. Utseende,klær,stemme osv. Lykke til med navnevalget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå