Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Det er faktisk bare 10 uker igjen til jeg kommer til å ha det JÆÆÆÆVLIG vondt... *synse syn på seg selv*
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Kanskje litt seint med kvaler når det er 10 uker igjen dog:p Hehe..
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 he he,ja det kan du si ;-) for sent å plystre når underleppa er borte vet du :-) men det går nok fint,,ut kommer ungen uansett.....
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Ja, har hørt rykter om det der:( Hva skjedde me storken liksom?! *savne storken*
selfangerkjerringa Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 *koseogklemmepåtillab* Det kan jo hende det ikke blir så vondt? HAHAHA Neida. Men det er jo relativt kjapt unnagjort da. Jeg hadde gladelig tatt tre-fire fødsler til om jeg bare slapp graviditetene. Herregud så slitsomt å gå flere mnd med konstante smerter... *grøss*
Sjefsmegga Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 hehe....skulle du tenkt på før ;-)))) Går så bra så!!! For snart et år sia så lå jeg og trøkte og vræla...værste er at jeg ikke er redd for å gjøre det igjen...er så værdt det..tida etterpå..med lite herlig nurk på magen :-DD
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 jaja, så husker du å knipe igjen beina neste gang da, mohaaaahaaaaa Men tenk på at gevinsten er så himla stor, så det er faktisk verdt det :-)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #9 Skrevet 19. mars 2008 MANGE år til jeg sprer beina igjen nå ja! To tette er trim til man er 60 regner jeg med:p Hehe... Men jeg gruer meg likevel da! (kanskje jeg bare ikke har vært gravid lenge nok ennå? Sånn var det sist, anything for å få ut kreket!! Desperat nesten! haha) Og nurk ja, det er jo hele målet og meningen med dette! Enda ei skjønn lita jente! *glede seg litt likevel*
Kirsebæra Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Hadde det bare vært like lett å få dem ut å få dem inn...*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå