lykkelykkelykkelykke Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 er i uke 13 nå og glad for å komme hit,...er litt bekymret over at symptonene er borte ,kun øm me bryster igjen ,litt hode pine ...igjen ...og skal ikke på ul før i mai ....hm...flere i samme situasjon?????
Glederseg:) Har født!! Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Gratulerer og velkommen inn hit:D symptomer kommer og går..jeg er på topp og har ingen spes symptomer heller..nyt det Snart vil du kjenne spark og det er herlig...lykke til:)
Ønskebaby08*12 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Hei, og velkommen hit. Jeg er er er i uke 14, (13+5), ukene gikk sakte til jeg kunne komme til 2 tri. Mine symptomer begynner å bli mildere, kaster fortsatt opp hver dag, men er ikke konstant kvalm lenger, og føler ikke at jeg trenger å sove hele tiden. Hadde det ikke vært for at symptomene kan avta litt rundt disse tider, hadde jeg nok blitt bekymret jeg også. Nå syns jeg det er litt godt, har kastet opp 8-10 ganger pr dag i 8 uker nå, så det begynner å ta litt på kreftene. Jeg har heller ikke vært på UL ennå (skal i slutten av april), så krysser fingrene for at alt er bra, ingenting som tilsier noe annet, så da går jeg for det.
lykkelykkelykkelykke Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2008 Det gleder jeg meg massse til .....=)))ser frem til allt det morsomme ...har vært elendig frem til 2 uker siden ....lykke til videre dere og=))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå