Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 får noe reseptfritt på apoteket. sheriproct tror jeg det heter. ellers er det vel noen som må behandles for dette, men svangerskapshemmorider tror jeg blir borte av seg selv og muligens litt veiledning fra lege / jordmor. hadde dette i mitt første svskap og borte har det vært etterpå. brukte sheriproct
*Super*Mamman* Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 I de fleste tilfeller forsvinner de av seg selv eller ved hjelp av krem på apoteket.. Men noen ganger må de fjernes kirurgisk..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde en LITEN hemoride etter første fødsel (la ikke merke til den under svangerskapet) - ikke plagsom, men jeg kjente en liten hudfold der om jeg kjente etter - jeg har ikke hatt noen behandling og den var helt lik flere år seinere. Nå er det kommet litt mer "greier" der nede, så jeg får vel se etter sånn krem osv da.. Men stemmer det at det kan være hemoride uten at det er vondt eller egentlig ubehagelig? Sånn som det er nå er det vel mest "stygt" og kanskje litt urenslig, men det verken klør eller gjør vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå