Lotta med novembergutt Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Huff, jeg kjenner jeg går og gruer meg til den eventuelle kvalmen kommer! Jeg er ca 7 uker på vei nå, og er foreløpig bare litt småuggen + at jeg har fått døgnrytme som en gammel dame (sovner kl 9 og våkner kl 6) Det kan jo hende at jeg er så heldig at jeg slipper den verste kvalmen, men er det ikke noe med at man "arver" sin mors svangerskap? Mamma kastet opp hver eneste dag med meg - i 9 mnd! Og som fulltidsstudent så har jeg virkelig ikke tid til det altså! Vel, ville bare lufte tankene mine
Lessen Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 men burde du ikke begynt å få kvalme nå da? trodde det kom ca ke 6 jeg... det har det gjort for meg nemlig, kanskje litt forskjellig det også... jeg for min del er bare i uke 4, så jeg merker ikke stort enda, murringer i magen da... også våkner jeg klokka 7 hver dag.. jeg som trodde jeg skulle få sovet ut litt i påsken, feil!! hehe jeg vil at tiden skal gå fort fort.... fort!! mange får det nok ganske likt moren sin, ja.. men tror ikke det er noen selvfølge egentlig!!! kryss fingrene for at du slipper det!! ta en dag av gangen!! lykke til uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå