Madeleine85 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 For litt over en en uke siden kjente jeg mase liv, men nå er det vært helt stille der inne. Er i uke 20, burde jeg ringe lege eller er det for tidlig når jeg bare er i uke 20? Rart at den sparker og så blir helt stille... bekymret..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 om han sparker utover er det lett å kjenne. men så plutselig snur han seg og sparker innover, og da er det ikke lett å kjenne.... ville blitt bekymret jeg og.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Ikke vanlig å kjenne liv hele tiden så tidlig. MEN dersom du er veldig bekymret (skjønner jeg godt) så ta en telefon til jordmor og hør om ikke hun kan lytte etter hjertelyden for deg.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 ja de sier jo dette med at det ikke er vanlig å kjenne liv daglig så tidlig. jeg er i uke 21 og har kjent masse spart hver dag flere ganger om dagen i en mnd nå. hadde en dag her for litt siden hvor jeg ikke kjente noe. da var jeg bekymret ja. men så kjente jeg spark da jeg la meg på kvelden. hadde jeg ikke gjort det og det fortsatt var stille der inne så hadde jeg ringt dagen ette på. hvis det er flere dager som har gått så ville jeg ringt da. bare fo rå kunne høre hjertelyd sånn at jeg kunne roet meg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå