Gå til innhold

trenger hjelp litt fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ska mest sannsynli kjøre over fjellet idag, fra kristiansand til Bergen... åså no når eg va på do så kom det litt lyserosa blod når eg tørket meg...å følte eg fikk litt menssmerter før d...burde eg ringe til føden eller e d sånn som e vanli?.. har ikke hatt noen blødninger eller noe i svangerskapet, å d kom ikke i forbindelse med sex...noen som kan tenke seg ka d kan være?.. e jo litt kjedeli å kjøre langt å være vekke fra sykehus hvis noe skjer...noen me erfaringer?.. e forresten 32+1 idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg ikke lagt ut på noen langtur uten å fått grønt lys av lege. Jeg ville tatt kontakt med føden før turen.Lykke til!

Skrevet

Jeg fikk også litt småblødninger i uke 30 ca som ikke var fra hemorroider eller noe annet og ringte føden og de ba meg komme til sjekk dagen etter (dette var sent på kvelden) men det var ingen tegn til fødsel, og det kunne vært en liten rift eller noe som ble littegranne blod av - jeg hadde også veldig vondt i magen samtidig, men hadde kanskje overanstrengt meg litt før det med lang tur og mye bevegelse. Jeg har ikke hatt blødninger før eller etter det og har ennå 6 uker til termin.

Om det ikke kommer noe mer etterhvert ville jeg prøvd å reise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...