Gå til innhold

Hvor ofte og lenge kjenner dere spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bare lurer på, dere som har begynt å kjenne spark, hvor ofte og hvor lenge? Jeg føler at det sparker hele tiden nesten.. Kjenner det i allefall en 6-7 ganger pr. dag og det varer ofte 5-10 minutter hver gang. Særlig om kvelden når jeg skal sove..Er lille tutta mi veldig hyper, kanskje? :) Er 20+6 idag og har kjent spark i 3-4 uker.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spøkte i dag morres at vi får nok en med adhd, hehe.... Her er det liv hele ettermiddagen og kvelden, og jammen meg så lå hun og sparket "god morgen" i dag. Er stille på dagen, når jeg er i aktivitet, men begynner å røre på seg med en gang jeg roer meg ned på sofaen. Syns det er deilig å kjenne. Jeg er 22+3 i dag. Begynte å kjenne liv for alvor rundt UL i uke 18, og nå kjenner også mannen min det utenpå magen....

Skrevet

Ja, min forlovede kjente det i går - tutta lå og sparka og jeg sa "fort, få hånda di". Som regel blir det stille når han kommer med hånda, men i går kveld så synes jeg tilogmed jeg hørte at det sa "dunk" - hehe. Han kjente det skikkelig - og jeg ble såååå rørt da og begynte selvsagt å grine.. hehe.. en fantastisk opplevelse.. hun driver og sparker meg akkurat nå faktisk - litt her og litt der :)

Skrevet

Så snart jeg setter/legger meg ned - og da slutter hun sjelden før jeg reiser meg igjen. (Kan ligge og sparke/røre seg i timevis i strekk, men ikke like aktiv hele tiden selvsagt) Her i går sparka hun så hardt mens sambo så på at hele magen bevegde seg som en stor geleklump som har fått en skikkelig dult, så han fikk seg en god latter :P

Ellers merker jeg og at hun er mer reservert når gubben kommer med hånda, og av og til kjennes det ut som hun driver og "krafser" på innsiden for å undersøke hva det er som ligger på magen "hennes" når han kjenner. Helt snodig følelse! Men jeg kjenner selv og at han som regel har hånda liggende litt fastere mot magen, så det er ikke så rart egentlig at hun kjenner forskjell på ham og meg...

Skrevet

Jeg så på ultralyden at det var mye fysisk aktivitet og siden uke 18 (er halvveis i dag!) har jeg kjent spark gjevnlig gjennnom dagen. Hvis jeg sitter og bøyer meg fram, er det alltid spark - nesten litt ubehagelig.

Jeg har egentlig bestilt en rolig unge, men ADHD får bare gå det også, he he ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...