♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Lillejenta mi på 6 mnd har iløpet av natten fått en rød prikk på nesen..Hun har ikke klønt seg.. Jeg trodde det først, men så kom jeg borti den å den begynte å blø..ikke mye.. Igår var prikken lys..ikke rød i d hee tatt.. Hva er det for noe tro?
Pysa Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 slik kan du ikke holde på, da bekymrer du deg uhjel:-) det var nok ei kvise, og så klødde den litt, eller noe.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 Eeeeeh små babyer får da vel ikke kviser..dust!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2008 eh nei...................................................................................................................................å sånn går nå dagainn...
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Klart småbarn kan få kviser! Hvorvidt tingesten på nesa til ungen din var det er en annen sak, vanskelig å uttale seg når man sitter ørten min unna ungen og aldri har sett prikken...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2008 kvisa er ikke noen kvise...den er knallrød..lignet en føflekk,men er ikke det... er ikke bekymret heller som pysa sa...
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Oki, det kan være begynnelsen på en kommende føflekk, de reagerer sånn (på meg iallefall) og kan festlig nok holde på i mange mnd før de blir til pittepittenestenusynligsmå føflekker. Evt så kan det rett og slett være et bristet blodkar akkurat der. De har jo tynn hud disse små (uten at jeg vet hvor liten din vesling er)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 Eller det kan være noe helt annet forøvrig, uten at jeg kan uttale meg om det. Dette var mine ideer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå