Vanilla83 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 LAgde nyydelig hjemmelaga karamellpudding igår kveld, tok den ut av ovnen rundt klokken 12. Men så har jeg klart å stompe av å glemme å sette den i kjøleskapet, så den sto fra 12.00 til klokka 08.00 imårrest på kjøkkenbenken :( Satte den i kjøleskapet, men blir d for dumt å servere den idag? Er jo melk liksom..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Kommer vel ann på hvor varmt det er på kjøkkenet ditt.. på vårt kjøkken er det ganske kaldt, spesielt når vi ikke fyrer så her hadde det gått fint. Kan du ikke smake på den da? =) Jeg tror det har gått bra jeg..
Piken på landet Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Tror nok ikke at jeg hadde servert den til noen. Mye rart som får vokse og gro i romtemperert mat... Og i så mange timer.... Mmmmm skeptisk...
Vanilla83 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2008 Det er ikke veldig kaldt på kjøkkenet vårt nei. Hmmm tror jeg stikker på butikken å kjøpper en pakke gele heller, vært kjipern om middagsgjestene blir liggende med diare 3 dager etter middag hos åss :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå