selfangerkjerringa Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Dette spørsmålet har dukket opp ganske mye både igår og idag. Og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan noen på ramme alvor kan mene at alle kan gjette hvor de bor? "Ah, med det nicket befinner hun seg selvsagt i Setesdal." Eller Oslo. Eller Nord-Norge. Forskjellige butikker har forskjellige åpningstider - alt etter hvilke butikker det er snakk om, og hvor i landet de befinner seg. Eller vi kan alle flytte til Oslo og bare handle på Sandvika Storsenter. Enkelt og greit.
lenej :o) Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 herregud, pingen, eg trudde på ramme alvor at du skulle spørre no katti dem stengte!! va 2 sekund fra å kakke deg på msn å minne deg på at dibbere vet ikke, se på lappen på butikkdøra din.. så!, folks, her i gokk-land er dem åpne til 6. fornøyd?? kommer dere å handler? om så - stikk no innom for en kopp kaffe. eg e hjemme i hele dag så
selfangerkjerringa Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Byggesjappa her stenger 13. Mega stenger 18. Coop'en stenger 16. Blomsterbutikken stenger 14. Jeg bor i Ytre Langtvekkistan. Hvordan det ligger an i resten av landet vet jeg ikke. Jeg er kanskje orakel på enkelte områder - butikkåpningstider i det ganske land er ikke et av dem.
lenej :o) Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 hmm. .enig! men du? bli med på hemmelig venn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå