Lilla Drue Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Vi har hele tiden vært enige om leggetider. Kl 10 i helgene og kl 8 på hverdager. Men nå plutselig går han i forsvar når jeg påpeker at det nærmer seg leggetid. Og egentlig mener jeg at hun burde vært lagt kl 8 siden hun skal være med han på jobb disse dagene, men greit nok, han er faren. Og i går kveld plutselig snudde han igjen når påskekrimen begynte rundt halv ti, da var det plutselig å hive jenta i seng uten forvarsel. Dagen før var hun våken til kl 23. Innimellom får han en sånn "oss to mot deg"-holdning, og det har han hatt de siste to dagene. Hva i all verden kan grunnen til det være?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Snart fullmåne? Merker folk begynner bli rare her inne rundt fullmåne tider, skal ikek se bortifra at mannen din også lar seg påvirke.
Lilla Drue Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Gjerne skylde på fullmåne så lenge jeg får en grunn! He he
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 du har vel tråkket han eller ungen på tærene og han brisker seg litt. har du spurt han hvorfor han er som han er? si at du ikke synest noe om når han oppfører seg x og y, spør om han kan forstå det? så må du også avbe en forklaring. sier han at hans oppførsel er svar på noe du gjør feil, så be han ta opp med deg hva han mener og ikke gå rundt som en barnslig drittunge, og sette ungen opp mot deg også. for det er jo det han kommer til å gjøre om ting glir ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå