Swan Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er gravid i uke 37 og etter å ha hatt sex fikk jeg en svak blødning... Det er svak farge på blodet, så jeg innbiller meg at det kan være en blodåre i underlivet som har sprukket eller noe? Noen som har erfart det samme? Tenker at det ikke kan være så farlig når det bare er litt blod, men vet ikke jeg??
Mirabella1 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Ja, slapp av Er nok bare en liten blodåre.. slimhinnene dine er veldig følsomme akkurat nå og det skal så lite til. Jeg blødde litt forrige gang jordmor undersøkte meg. Helt normalt det å =) Men hvis du blør friskt blod, som en menstrusjon, skal du kontakte føden.
2+1=gøy* Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde det i uke 30, men det var ordentlig blod ikke bare svak farge. Ringte føden for sikerhetsskyld. De sa at dersom ikke blødningen gikk over innen et par timer skulle jeg ringe igjen. Blødningen ga seg, men hadde spor neste dag også. Men det var nok bare et blodkar som bristet hos meg.
Swan Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2008 Takk for svar! Blødningen sluttet etter 3-4 timer, så er trygg på at det ikke er noe farlig nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå