Gå til innhold

FAEN ta lånekassa!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt om fødselsstipend, og har venta i 5 uker på svar! For de bruker jaggu den tiden de har "rett" til å bruke, uansett når på året man søker!!

Fikk svar på "mine sider" går, og der sto det at jeg fikk 28 000, i lån. Jeg er ikke interessert i mer LÅN, det som greia!

Så jeg ringte de nå nettopp, og gjett hva.. "..vi har ikke fått søknad om fødselsstipend, bare vanlig lån, du må legge ved G blankett, fødselsattest osv.."

Det har jeg da gjort! Men hu kjerringa sa jeg IKKE har gjort det. Herregud, jeg vet da for faen hva jeg la oppi konvelutten før jeg posta den!! Jeg sjekka fler ganger at alt var med, men NEIDA, hun visste tydeligvis det bedre enn meg!

Så nå må jeg sende inn en ny G blankett, fødselsattest og lønnsslipper, og vente ennå 5 uker TIL på å få svar!!!

GOD PÅSKE!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det ordner seg sikkert til slutt, og i og med at du ikke har pengene, så får du ikke brukt dem heller, og da varer de lenger :-)

Det samme skjedde meg med selvangivelsen en gang, mannen min og jeg sendte inn begge i samme konvolutt, og så fikk vi beskjed om at de hadde mottatt hans og ikke min! Jeg måtte sende inn på ny, få nye kopier av alle vedlegg etc. Og etter at jeg hadde gjort det, fant de den selvfølgelig!

Skrevet

Sku tro de var helt evneveik der, har en venninne som måtte sende søknad ikke mindre enn 3 ganger!!!! Hva med å stifte sammen alle arkene, de skal jaggu være flink å klare å rote vekk hele søknaden da!!??? (men nå er det jo lånekassen det er snakk om, og de får til det mest utrolige.....).

God påske til deg og!

Skrevet

Smør deg med tålmodighet. Eg fekk pengane mine seks månadar etter fødselen. Sjølv om eg hadde kontinuerlig kontakt med dei angående skjema som skulle sendast inn.

Skrevet

Ja det er jo ikke annet å gjøre enn å vente, men jeg begynner å bli temmelig lei alt rotet dems!

Er det sånn at jeg får etterbetalt det jeg har hatt krav på siden fødsel da eller hvordan fungerer det?

Får man penger 42 uker FRA fødsel, eller fra de får søknaden?

Skrevet

Eg bur i utlandet og får pengane utbetalt ein gang i halvåret og ikkje per månad. Så det der er eg ikkje sikker på.

Då eg studerte i Norge og fekk utbetalt per månad, så fekk eg etterbetalt dei gangane lånet var forsinka utbetalt. Så eg vil tru at du får det etterbetalt altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...