Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hva synes dere? Amme til dem er 6 mnd? 12 mnd? 2 år?? Hvor går deres "grense" for når dere syns unger er for store til å ammes`?
Psyche Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Når det føles "unaturlig" for mammaen å amme lenger, eller når barnet ikk vil ha pupp lenger.
Ane** Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Snuppa mi er 9 mnd. Og jeg kan ikke se for meg at vi er ferdig å amme til hun er året. Håper vi ammer lenge til jeg, for det er så koselig. hehe... Er nok enig med hun over her, barna er for store når mor syns det føles unaturlig..
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Min grense går ved ca 1 år, hva andre gjør er opp til dem, men må innrømme at jeg ikke setter særligstor pris på slik en bekjent gjorde en gang, nemlig å legge sin 2 åring til puppen når vi satt og spiste middag (altså ved bordet), det synes jeg rett og slett var skikkelig ubehagelig.
Dunder Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Bryr meg ikke om hva andre gjør, men synes babyer over 6 måneder er kjempestore så dersom jeg hadde ammet hadde jeg nok avsluttet da.
aanonym Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Jeg trives ikke så veldig med å amme og dessuten har jeg lite melk. Har ammet mine i h.h.v. 4 og 8 mnd, nok for min del. De har fått det stratgrunnlaget de trenger.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Gjesp....dette temaet er vel diskutert og debattert til det kjedsommelige....at det finnes 10 tråder med samme tema, er vel ikke å ta i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå