Gå til innhold

sønn min vil ikke hjem enda han!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 5 er hos sin bestefar ca to timer unna. Han stor trives hos han, og har det kjempe gøy der. Egentlig skulle han være der fram til søndag men jeg sa at han kunne få være lengre hvis han ville det... Da ble det til i dag. Skulle egentlig møte dem halvveis på veien, men nå ringte han og spurte; mamma, kan jeg være litt lengre hos bestefar??? Har ikke hjerte til å si nei.. hehe så da blir han en dag eller to til. godt at han trives da. der har han en å leke med, stort ute om råde vekk fra trafikk og 4hjulingen sin... kan jeg klage? nei. synes det er kjempe bra jeg da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er kjempefint da :)

Godt at de kan reise bort hos bestefar og få fine minner, det er herlig å ta med seg :)

Og godt for deg også :P

Skrevet

for en herlig bestefar han har!!! så mange fine minner de får ved å være ute sammen med besteforeldre. er det faren din eller?

Skrevet

ja det er min far. han har ikke hatt noe kontakt med sin fars familie siden rundt juletider. derfor synes jeg det er ekstra viktig at han har kontakt med familien sin på min side. Men det er en lang og komplisert historie.... Han får jo så mange gode miner og blir bortskjemt etter noter. Er jo så klart bedre å være der enn å gå hjemme oppå meg hvor han vil kjede seg. Savner han jo, masse. kommer nok til å si at jeg vil ha han hjem i morgen. Men det posetive er at jeg kan gå å legge meg igjen, hehe, utrolig hvor fort man kan snu døgnet alltså. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...