Gå til innhold

Kryss fingrene for meg damer ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir lagt inn idag, reiser til sykehuset i 11 tiden.

Blir keisersnitt på meg i morgen tidlig:) Gleder meg utrolig masse!

Tenk i morgen blir jeg mamma til ei litta tulle, er så rart å liksom ha en dag på når det skjer! Men meg og sambo gleder oss veeeldig idag ja :)

Blir nok en lang vente dag. ..

 

Blir forresten ks pga seteleie, for de som lurte;)

 

Men ønsk meg lykke til;)

Vi snakkes når jeg kommer hjem fra sykehuset igjen! :)

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh:D så heldig du er!!! Masse lykke til!!! =)

Skrevet

Jeg sa det vel i og for seg i går også, men LYKKE TIL!!! Kanskje vi sees på sykehuset i helgen?

Skrevet

Takk takk!:)

Skrevet

LYKKE TIL!!! =0) heldig du er da,som får se barnet ditt snart... =0)

Skrevet

Lykke t :D snart har du babyen din i armane dine :D

Skrevet

Masse , masse lykke til .Så koselig med ett påske barn .Håper vesla våres også finner ut at hun snart vil komme.

Ønsker dere en kjempe fin dag i morgen.Kos dere masse med den lille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...