Katharina88*Angelica08 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg blir lagt inn idag, reiser til sykehuset i 11 tiden. Blir keisersnitt på meg i morgen tidlig:) Gleder meg utrolig masse! Tenk i morgen blir jeg mamma til ei litta tulle, er så rart å liksom ha en dag på når det skjer! Men meg og sambo gleder oss veeeldig idag ja Blir nok en lang vente dag. .. Blir forresten ks pga seteleie, for de som lurte;) Men ønsk meg lykke til;) Vi snakkes når jeg kommer hjem fra sykehuset igjen! Klem
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg sa det vel i og for seg i går også, men LYKKE TIL!!! Kanskje vi sees på sykehuset i helgen?
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 LYKKE TIL!!! =0) heldig du er da,som får se barnet ditt snart... =0)
Hellokitty86Sebastian10.05.08 Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Lykke t snart har du babyen din i armane dine
1baby,og 1 spire Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Masse , masse lykke til .Så koselig med ett påske barn .Håper vesla våres også finner ut at hun snart vil komme. Ønsker dere en kjempe fin dag i morgen.Kos dere masse med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå