Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jenta mi på 3 uker har fått diare av mammas antibiotikakur ... Noe jeg kan gjøre mot det?? Stakkars lita.
pablo Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Har hørt at det kan hjelpe at du drikker biola. Vet ikke altså, legen til en veninne sa det. Går jo over i melken din det også
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 dette hadde jenta mi og hele kuren på 10 dager + ei uke kestra...gi masse kokt vann til henne utenom mm elle mme hvis du bruker det:)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Yoghurt, biola ol skal hjelpe ja. Har fått det rådet av legen da jeg gikk på antibiotika jeg også. Eller så kan du ta idoform mener jeg å huske for det har samme effekt (melkesyrebakteriene stabiliserer mage og tarm).
2 tette - med flette Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Det hjelper at du drikker biola ja, men det du også kan gjøre er å gi babyen en teskje med biola ( den uten smak ) om dagen. Det gjorde jeg, funker ganske bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå