Gå til innhold

:( Jeg har fått bart! Hva gjør man, bleker den?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er mørkhåret og blek i huden, og nå har jeg en mørk stripe av hår på overleppa. GRØSS!! Hva gjør man med det da? Bleker? Får man i så fall kjøpt blekemiddel spesielt beregnet på dette? Er redd det skal blekes for mye, for da vises hårene godt.. Eller finnes det bedre metoder?

 

Kan ikke ha det sånn som dette! Dette er virkelig flaut! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kanskje enda bedre, gå til laserbehandling og få den fjernet permanent :-) Jeg går og fjerner bikinilinjen nå. Litt vondt, men orker ikke den voksingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til hudpleie og hørte. Hun sa jeg ikke mått nappe eller vokse det bort da kom det bare mer. Hun anbefalte elektrolyse. Kosta ca 150 kr for et kvarter sa hun. Vet ikke hvor lang tid det tar da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe som har kommet etter fødslen? Jeg fikk nesten skjegg!! Var helt fortvilt, men jeg tenkte jeg skulle vente å se om det forsvant når kroppen stabiliserte seg etter fødselen. Tok noen måneder, men nå er de borte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg vokser ca 2.hver mnd. Fort og greit å gjør det på badet hjemme. Kjøper på apoteket, Maryepil tror jeg det heter.

Og det kommer ikke sterkere tilbake når jeg vokser. Har mindre behov for å skjule barten etter at jeg startet med voksingen. Jeg bruker også en krem som skal hindre hårveks, skal brukes etter voksing. Den heter Kalo (hair inhibitor). Dette er så lett så! Kjør på! PS! Det kan værr greit å vokse f.eks om kvelden før du legger deg og ikke 5 min før du skal på fest, du blir litt rød en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Vet ikke om jeg tør å vokse, har vokset legger, men da kom det ihvertfall mer hår. Og så må vel håret ha en viss lengde før man vokser på nytt, så da må man vel gå med barten ei stund? Håret er så mørkt at det vises godt.. (Jeg ser det i hvertfall godt, regner med andre også gjør det..)

 

Det kom etter fødselen ja, men det er 10 mnd siden, så jeg vet ikke om det blir noe bedre. Ammer fortsatt, om det kan ha noe å si.

 

Kan få fjernet hår med laser her jeg bor, men det er dyrt og jeg vet ikke om det funker.

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bleker min søte bart:) det går fint som bare det og virker i uker.. om sommeren bleker jo solen det meste så da trenger jeg ikke ... kjøper det på parfymeriet husker ikke navnet, men si bare bleke middel til ansiktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bruker hårfjerningskrem. Får ikke helt til voksing, og som du sier så må vel hårene da ha en viss lengde. Kremen tar ikke røttene, men er fort gjort (tar bare et par minutter) så det kan fint gjøres en gang i uka eller ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg har lurt på lenge også! Du Anonym som bruker hårfjerningskrem, hvilken bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...