Gå til innhold

Noen som har fått foreldrepenger i dag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde de gjerne kom i dag men det er ikke noe nytt inn på min konto ihvertfall.. De kan jo gjerne komme etter 12 eller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de ble utbetalt igår den 18 mars

men jeg har heller ikke fått noe ennå, men håper de kommer inn på kontoen senere hvis ikke så får vi ikke de før 25 mars !

Skrevet

Hmm, ingenting på min konto enda...

Skrevet

nå er jeg ganske sur på nav siden jeg ikke har fått penger i dag !!

gjett om de skal få høre det til tirsdag !! grrrrrrrrrrr

synes de kunne ha utbetalt penger på fredagen før påske ikke 2 dager før påske grrrrr

hadde aldri problemer med å få penger inn på kontoen når jeg hadde permisjon etter Sander, men nå er det bare rot synes jeg!

når jeg hadde permisjon sist så kom pengene inn dagen før, men det kan jeg jo bare se langt etter !!!

Skrevet

jeg fikk i går..

Skrevet

Fikk de for en uke siden.. rare greier

Skrevet

synes det er så forbanna teit at de ikke kan utbetale penger 1 uke før påske!!

er jo ikke alle som har den banken NAV har pengene i,for de får sikkert kanskje samme dag som utbetalingen er, mens vi andre må vente noen dager ekstra *sukk*

Skrevet

Er ikke hele poenget med å betale pengene ut før påske at alle skal være garantert at pengene er der til den 25 da?

Ikke at en skal ha penger til påsken?!

Er vell heller de som har avtaletrekk den 25 NAV tar hensyn til, og ikke alle som har brukt opp pengene sine før påsken kommer?

(Ikke for å være slem, men vil tro det er tankegangen)

I vedtaket mitt om foreldrepenger står det at pengene skal være på konto til den 25. i mnd!

De har aldri vært senere enn som så.

Skrevet

jo du sier noe der kanskje.......og jeg må si at jeg ikke er blakk hehe

har nok av penger men blir bare litt frustrert at jeg ikke har fått pengene inn bare hehe

men alikevel så synes jeg nav kunne ha utbetalt penger 1 uke før påske de gjør jo det i desember mnd da får man penger rundt den 12, hvorfor ikke gjøre det før påske også

nav vet vel ikke når personer har trekk av lån og div vel..... så det er kanskje feil å skrive dette "Er vell heller de som har avtaletrekk den 25 NAV tar hensyn til"

og i vedtaket mitt står det IKKE noe når utbetalingen er det må jeg selv finne ut av på navs sider og under sykepenger for det er samme utbetalingsdato som FP......

for i fjor så fikk jeg penger alt fra 21 til 28 faktisk så det stemmer ikke at alle har pengene inn på kontoen den 25 i mnd :(

Skrevet

Nei, ingen vet når noen legger inn faste betalinger.

Godt mulig det bare er kommunen her som har den ordningen med at det alltid skal være inne til den 25.

Har inntrykk av at de fleste kontor kan styre utbetalingene mye selv!

At pengene blir utbetalt så mye tidligere i jula er vell pga den store pågangen i bankene. Transaksjoner går ofte senere da!

Alle lønnsgivere er vell til en viss grad pliktige til å gi sine lønnsmottagere lønn innen en viss dato hver mnd. Nettopp fordi en forventer å få penger inn på konto da. Vi har avtaletrekk ifh lønnsdatoene våre. Både lån og regninger. Har forstått det som at dette er ganske vanlig i dag.

Da kan ikke hverken NAV eller andre lønnsgivere komme med lønnen senere. Skulle NAV betalt ut pengene ifh datoer de ellers ville gjort ville det blir mye forsinket denne mnd.

Jeg tror ikke det er påske den tidlige foreldrepengedatoen handler om, men fridagene for de ansatte hos NAV og den opprinnelige datoen.

Skrevet

I min kommune er det nye regler på foreldrepenger.

De skal nå komme senest siste virkedag i mnd.

Vet ikke om dette gjelder alle komuner men det lønner seg

kansje å sjekke opp hvis man venter på penger.

Jeg har alltid fått den 26 eller 27 imnd.

Så er ikke alle som skal ha senest 25 .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...