Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Har mistet stikkingene i magen og brystene er blitt mindre ømme. Men har blitt enorm kvalm morgen, dag og kveld. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke UL før 1/4- og klarer ikke å slappe helt av. Er så redd for at noe skal være galt. Så bare plommesekken sist og ble flyttet tilbake 2 uker Syntes ikke dette er noe artig- det er jo nå man skal nyte dagene og glede seg over det som skal skje- ikke gå med masse bekymringer og være dårlig Huff måtte bare få ut litt frustrasjon.
*gullungen med okt spire* Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 hei har det sånn som deg jeg har hvert på ul 2 genger den første gangen kunne de ikke se noe 2 gangen kunne de se et hjerte som slo var da i uke 7 nå er jeg snart 9 uker men merker ikke at jeg er gravid har ingen symptomer som jeg hadde er skummelt jeg skal ikke på ul for 14 april det er lenge til..huff
har4barn Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 skjønner godt hva du snakker om . JEg er bare 4+6, men klarer ikke å slappe av. Har opplevd to MA det siste året (uke 18 og 8), og da hadde jeg hverken blødninger eller smerter. ER så redd for at det skal skje igjen. Stoler ikke lenger på kroppen min i og med at den ikke sier i fra når noe er galt. Sover dårlig om natten, kjenner etter alle mulige symptomer. Er de blitt flere? forsvinner de jeg har? Tok en ny test i dag (digital), og den lyste "gravid" mot meg fortsatt. Klarer likevel ikke å slappe av, og jeg som lovte meg selv å ikke ødelegge dette sv,skapet med redsel.... Tar hcg-prøver i neste uke + legetime med henvisning til tidlig ul. Gleder meg og gruer meg vanvittig til det. HAr så innmari lyst til at det skal gå bra denne gangen.... LYkke til, dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå