Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Kom til å tenke på at der rå egg i majones, noen som vet??
babysjuk82 Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Klart man kan spis majones. En må ikke bli overhysteri:-)
ChellBell - har født! Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Klart du kan det ja! Jeg spiser brie ost også, så jeg slapper helt av på det området.
Miffs Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Hvis du vil følge anbefalingene fra mattilsynet så er det bare å ete majones, og holde seg unna brie... Greit å vite hva som er anbefalt å hva som ikke er anbefalt,og så velge hva man synes det er verdt å utsette seg for etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå